Hadde dere klippet småjentene deres helt kort?

Så søt hun var da..

Jeg hadde ikke gjort det. Nå skal det sies at 3åringen min ville ha kort hår også,
hun fikk ikke lov, men broren fikset den biffen gitt [:-] Skal love deg de var enige
der og da.

ORIGINAL: knotiknoM

Jeg ville ikke ha gjort det[;)]
Tror ikke de vet helt hva de vil og hvor lang tid det tar å få igjen det fine håret[;)]

ORIGINAL: Bdancer

kunne godt hatt det maskinkort - men ikke over hele hodet. det synes jeg ikke er fint på gutter engang! Men sånn i nakken og på ene siden kanskje og litt tøff kort jentefassong på resten er ok.

Det var egentlig en litt god ide[;)] Men føler hun er litt liten til å ha slik tøff frisyre.. men det er jo bedre enn maskinkort over det hele[8D]

Gutten min er penest med maskinkort hår.... blir bare rart hvis ikke...  selv frisøren klipper håret hans med maskin[;)]

Aldri i livet om jeg klipper vekk det fine håret hennes.. da får hun bare spørre helt til hun kan gå til frisøren og si selv hun vil ha kort hår [:)]

NEI,aldri.Når jeg endelig får en jente da skal den jenta se ut som en jente å ha langt fint hår. Kunne gått med på klippe litt.MEN ikke ta alt nei

Neei, det hadde eg aldri gjort[8D] 

Hadde heller satt meg ned og diskutert den saken, og blitt enige og møttes på halvveien[:)]

Tror ikke de vet helt hva de vil og hvor lang tid det tar å få igjen det fine håret[;)]

Mamma klippte oss hellt kort når vi var små[:)] hadde så mye hår, var svett som fan på sommeren + at håret mitt var så glatt at man ikke kunne gjøre noe med det så da tok hu like greit å klippte meg kort.. hehe

jeg hadde gjort det om ungen min ville det... Hva folk vil ment om det bryr meg egentlig ikke[:)]

Nei, det ville jeg ikke gjort.

Vet ikke om jeg ville gjort det, men skummelt å begynne å bryte løfter da[8|]

har en som vil det samme.. eller iallefall så kort som meg[8D] men nei, jeg klipper henne ikke kort.. hun har krøller i håret og med kort hår blir det bare ..... hahah

Nei!

ORIGINAL: Rara

Vet ikke om jeg ville gjort det, men skummelt å begynne å bryte løfter da[8|]

Ja.. det var liksom det.
Men har vel ikke lovet henne noe, bare i hodet mitt jeg har sagt att hun skal få bestemme slike ting selv[8D]

Men faren sa på spøk til henne att han kunne ta det i morgen han.... han tenkte seg ikke om når han sa det... hun skjønner jo ikke en slik spøk... hun tror det er alvor hun[:o]

Men lurte på om jeg skulle begynne å bare ta litt nederst i nakken/på siden av hodet under det lange håret... en slags barne mini undercut... også håper jeg hun ombestemmer seg før jeg får tatt noe[&:]

Aller helst håper jeg hun våkner i morgen og har glemt hele greiene... men det er nok lite realistisk[:o]

Mi ville rett før sommern ha det kortere. Hu forsto da fint at det ikke vokser ut igjen på en-to-tre. Klippa henne rett over skuldrene, og litt oppklipt bak da. Så det er jo fremdeles litt lengde på det da [:)] 

Bak var det sånn at hu kunne ikke ha det i hale da. Og hu hadde vel håret ned til armhulene (ca) før dette da.

Men hadde nok ikke maskinklipt hu nei. Nå er mi livredd for å få like kort som pappa'n da [8D]

Men allerede er håret såpass langt at vi igjen kan ha det i hale [:)]

Back
Topp