Haaaallo hormoner !!

Thisisme88

Betatt av forumet
Sjeldent jeg skriker altså ... Men har tadd meg selv i å felle tårer TRE ganger i dag av noe på tv :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Well known, haha. :p Så fødeavdelingen og gråt ordentlig av hver fødsel. :p
 
Er ikke redd for å føde , gjort det en gang før , men ser likevell ikke fødeavdelingen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det verste er at det der aldri helt forsvinner etter man har fått barn heller.. :p Jeg har blitt så lettrørt og tåler så utrolig mye mindre etter jeg ble mor.
..men er selvsagt verre når man er gravid ;)
 
Det verste er at det der aldri helt forsvinner etter man har fått barn heller.. :p Jeg har blitt så lettrørt og tåler så utrolig mye mindre etter jeg ble mor.
..men er selvsagt verre når man er gravid ;)
Så sant! Jeg begynte å gråte sånn seks måneder etter fødselen til storebror fordi samboer kom hjem med rosene jeg ba ham kjøpe, haha. :p Og da han møtte opp i dress! Gråter hver gang jeg ser ham i dress fordi jeg syns han blir så fryktelig kjekk. :rolleyes:
 
Er ikke redd for å føde , gjort det en gang før , men ser likevell ikke fødeavdelingen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Født en gang før jeg også, men syns det er så herlig å se hvordan andre opplever fødselen sin. Store drømmen er å bli jordmor når jeg får mulighet til å videreutdanne meg. :)
 
Leverte hunden på pensjonat idag siden vi skal på ferie, og gråt hele kjøreturen hjem (45 min) + litt ekstra hjemme for å være på den sikre siden... Kom brått på hvorfor mannen pleier å gjøre dette :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gråt som bare det når jeg så naturprogram på TV hvor de viste en død fugleunge :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kranglet med samboern i bilen i dag. Holdt på å gå av i fart, så sint jeg var!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg må unngå dyrefødsler. Det er jo så vakkert men tårene spruter :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp