Virker som det er forskjellige retningslinjer på de ulike sykehusene. Noen her som har vært på oul enda (og evt hvor) og fikk dere ha med partner eller ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som det er forskjellige retningslinjer på de ulike sykehusene. Noen her som har vært på oul enda (og evt hvor) og fikk dere ha med partner eller ikke?![]()
kk, BergenSkal på onsdag. Står i brevet at man kan ha med seg partnerkk, Bergen
Var på OUL på st Olavs på tirsdag, fikk ikke ha med dessverre :/ står i en SMS du får fra sykehuset som påminnelse for timen. Må visst ha legeerklæring for å ha med partner. Ganske kjipt! Får være med på FaceTime daStod ingenting om dette i brevet fra St. Olavs.. Må ringe å høre når det nærmer seg, tenker jeg![]()

Sniker fra februar, jeg sendte epost til kalnes før jeg fikk brev om oul. Fikk beskjed om at partner ikke kan være med. Vet ikke når du skal på oul, jeg skal 2 september og tviler på at samboer får være med, da det heller ikke er lenge til . Burde vært likt over altStod ingenting i brevet fra Kalnes, men på hjemmesiden deres står det at partner ikke får være med.

Skal ringe de først, for sikkerhets skyld. 
Skjønner deg godt! Min ville også være med til jordmor, men av en eller annen grunn hadde jeg ikke så lyst til det. Føltes lettere å gå aleneTror vi har lov å ta med partner, så han blir med.Skal ringe de først, for sikkerhets skyld.
Han hadde også lyst å være med til jordmorsamtale, men han spurte meg om jeg ville det før første timen. Det gikk greit, men av en eller annen grunn føltes det ut som noe sperret meg fra å være 100 % åpen. Noen andre som har følt det? Det var bare en samtale-time, ikke UL. Vi snakker åpent om alt hjemme, oss imellom. Men av en eller annen grunn slet jeg med det hos jordmor. Kanskje fordi man gjerne snakker om andre ting med kvinner? Eller på en annen måte enn med mannen. Jeg vet ikke.
Skal høre med han om jeg kan få i alle fall en time med henne alene, bare for å se hvordan det går.![]()

Jeg sendte mail før jeg var inn på TUL på st. Olavs og da sa de at jeg måtte holde meg selv oppdatert på deres hjemmeside. Det var vakter ved døren på kvinne senteret som legitimerte meg før jeg fikk gå inn, også de sa at partner ikke fikk være med. Så han måtte sitte i bilen utenfor. På privat får de være med, vurderer å avbestille min neste time og bestille privat i stedet. Smitten er jo på tur opp igjen så tviler på at det åpner mer på sykehusStod ingenting om dette i brevet fra St. Olavs.. Må ringe å høre når det nærmer seg, tenker jeg![]()
Får man? Fikk ikke lov å ta med mannen da jeg var på onsdag. Fikk sms om at kun pasienter som trengte ledsager fikk ha med pårørende på sykehuset. Så heller ingen menn(eller par) på venterommetPå UNN i Tromsø får man ha med partner på OUL![]()