"Ha med dag"

Du har litt mer fancy vogn enn meg da, easywalker qtro er stilig. :) Jeg har faktisk ikke sjekket hvor mange kg simo-vognen vår tåler. De hadde en reklame tidligere med at den var storesøskensikker da, så jeg satser på at det går bra. Han klarer i alle fall ikke velte den uansett hvordan han klatrer.
 
Simo er utrolig stabil og holdbar da!
Jeg tror de aller fleste vogner står godkjent med 15 kilo, i utgangspunktet, men det er jo bare fordi de må sette en grense et sted. 
De er testet for mye mer enn det. 
Qtro står med 20 kilo totalvekt, men er jo også en helt annen type vogn enn Simo. 
Tror egentlig jeg hadde stolt mer på to unger oppi en Simo/ Emmaljunga enn den :-p
 
15 kg er ikke mye egentlig, mange barn bruker vogn mye lengre enn det. 

Felix hadde samme type vogn som lillesøster, og jeg prøvde faktisk hans selv.  Da vi skulle bytte til sportsdelen ble jeg overrasket over hvor stor den så ut, og måtte bare sjekke om det var plass til meg... Den knirket ikke en gang da, så jeg tipper den tåler en del.
 
Hehe, den tåler nok, og er testet for mange ganger den vekten den er godkjent for =)
 
På fredag tror jeg han gjorde et bedre valg av ha-med-leke. Han tok med fotoapparatet sitt, og nå sitter jeg her og blar gjennom massevis av barnehagebilder. Det virker som om de fleste barna som har lånt apparatet er mye flinkere enn Felix til å ta bilder. :P En av jentene har tatt ørten bilder av skoene sine, men ellers er det faktisk mange bra bilder. Kan deres barn ta bilder? Felix kutter ofte halve personen, men jeg har aldri øvd med ham heller. 
 
Hehe, moro!
Teodor er faktisk ganske flink til å ta bilder. Han har egentlig ikke noe eget kamera, men har mer eller mindre overtatt mitt gamle digitalkamera. 
Finner plutselig mange morsomme bilder der altså =)
 
Amelia har faktisk ikke fått prøvd å ta noe særlig bilder enda. Har bare et kamera, og vil ikke la henne gå rundt alene med det.

Hun har prøvd et par ganger imens jeg har hjulpet til med å holde da, og det virker som hun skjønner det med å ha med hele mennesker og sånn :)

Hva slags kamera har han, Sukkertopp? Ordentlig dig.kamera eller av en leketøysprodusent?
 
Back
Topp