Ha barn uten å ha lappen?

Godt å høre at det er så mange som klarer seg fint uten :)

Jeg har ikke lappen. Enda. Oppkjøring i mars! Glad for at jeg hadde begynt på opplæringen før jeg ble gravid. Vi er avhengige av bilen, og blir godt når begge kan kjøre :-)

Jeg har lappen jeg da, men vi kjøpte ikke bil før vi fikk barn nummer to. Bodde veldig sentralt, og med et barn syntes jeg det gikk helt fint uten å kjøre. Vi tok drosje de få gangene vi ikke kunne reise kollektivt, og det stoppet seg etterhvert med barn. Med en unge hente det i ny og ne at vi måtte sende tilbake en drosje som ikke hadde riktig barnesete som vi hadde bestilt, og med to ble det plutselig helt umulig å få tak i drosje med ordentlige barneseter. Kjøpte bil da yngste var ca 1 mnd tror jeg.

Har både bil og lappen, men bruker bilen ytterst sjeldent. Da jeg var i permisjon kjørte jeg aldri bil, unntatt når jeg handlet mat. Men det var alene og ikke med barn, så ikke argument for at det er pga barnet lappen er grei å ha. Men så bor vi meget sentralt.

Har ikke lappen selv, men har bare teori og oppkjøring igjen. Hatt det nå leenge:p hehe. Men tenkte det ville være praktisk å fullføre før lille knøtt kommer:) slippe å drive å dra med barnevogn på buss osv.

Back
Topp