Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, jeg er høygravid! ..under 40 dager igjen..! (Bare 34, faktisk!). Tida går fort, og i dag er kroppen "ekstremt gravid" - vond rygg, halsbrann, tena på plass ved nys, må "myke opp" kroppen når jeg reiser meg.. Og masse bevegelse og kos!!
*ler* Gi det fire dager, så får vi se..;0)GrattisJeg er 4 dager unna høygravid ! Føles ut som en evighet til termin!!
Da blir det egen nedtelling til å være høygravid!;0)8 dager igjen her [emoji15]
*ler* Gi det fire dager, så får vi se..;0)
Jøss, jeg er høygravid! ..under 40 dager igjen..! (Bare 34, faktisk!). Tida går fort, og i dag er kroppen "ekstremt gravid" - vond rygg, halsbrann, tena på plass ved nys, må "myke opp" kroppen når jeg reiser meg.. Og masse bevegelse og kos!!

37 dager igjen her
Vært en voldsom aktivitet i magen siden i går kveld. Kjennes som at hun driver og skrur seg nedover bekkenet, men så treffer hun ikke helt og ender opp med å stange mot hoftebeinet mitt. Au!! I går var det så ille at jeg måtte sette meg ned, fikk en sinnsyk smerte i lysken når hun holdt på...
Tiden har heldigvis gått ganske fort, men nå får det ikke gått fort nok! Gleder meg sånn!