Høygravid!

Jøss, jeg er høygravid! ..under 40 dager igjen..! (Bare 34, faktisk!). Tida går fort, og i dag er kroppen "ekstremt gravid" - vond rygg, halsbrann, tena på plass ved nys, må "myke opp" kroppen når jeg reiser meg.. Og masse bevegelse og kos!!

Grattis :D Jeg er 4 dager unna høygravid ! Føles ut som en evighet til termin!!

34 dager igjen ! Går sykt fort nå !
Har endel halsbrann , bekkenløsning og alt for liten blære[emoji23][emoji23]
Og lillegutt herjer som bare det når jeg skal sove [emoji4]kjennes ut som han drar foten saaaakte langs mageskinnet på innsiden[emoji23]og når jeg spiser søtt så hopper det vilt på utsiden [emoji4]

Jøss, jeg er høygravid! ..under 40 dager igjen..! (Bare 34, faktisk!). Tida går fort, og i dag er kroppen "ekstremt gravid" - vond rygg, halsbrann, tena på plass ved nys, må "myke opp" kroppen når jeg reiser meg.. Og masse bevegelse og kos!!

Gratulerer! :D Håper formen holder seg høvelig grei de siste dagene :)

37 dager igjen her:happy093
Vært en voldsom aktivitet i magen siden i går kveld. Kjennes som at hun driver og skrur seg nedover bekkenet, men så treffer hun ikke helt og ender opp med å stange mot hoftebeinet mitt. Au!! I går var det så ille at jeg måtte sette meg ned, fikk en sinnsyk smerte i lysken når hun holdt på...

37 dager igjen her:happy093
Vært en voldsom aktivitet i magen siden i går kveld. Kjennes som at hun driver og skrur seg nedover bekkenet, men så treffer hun ikke helt og ender opp med å stange mot hoftebeinet mitt. Au!! I går var det så ille at jeg måtte sette meg ned, fikk en sinnsyk smerte i lysken når hun holdt på...

Huffda! Hehe

40 dager igjen i dag, det går utrolig fort!♡

34 dager til termin og er så spent på å møte lille i magen at jeg går helt i spinn snart! :happy090 Tiden har heldigvis gått ganske fort, men nå får det ikke gått fort nok! Gleder meg sånn! :D

27 dager til termin, håper han kommer før termin. Er så spent på å møte han at jeg ikke klarer å vente mer

Ikke høygravid enda, men merker det nærmer seg med stormskritt!

9 dager til høygravid [emoji17] altfor lenge igjen kjennes det som. Tror kroppen gjør seg klar... kjennes sånn ut [emoji85]

Back
Topp