Høy sengekant

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det var leit at det ble en slik uvennlig diskusjon om dette, det var virkelig ikke min mening. Jeg ville bare dele informasjon jeg fant nyttig, men ser i ettertid at jeg kunne gjort det i en annen tråd som har med sikkerhet og trygghet å gjøre. Jeg er helt ny på å delta i slike forumer, så det er sikkert mange regler jeg ikke kjenner til [emoji4] Håper alle har en fin dag [emoji4]

Syns det er helt i orden det du skrev, jeg, så kan folk ta det til seg eller la være. :) Uansett om folk velger å bruke sengekant så vil de jo da være litt obs på at den kan medføre risiko.

Å vri armer og bein ut av ledd eller knekke armer og bein er ufarlig? Ja kanskje, men svært smertefullt for et barn.
Synes du skal tilegne deg litt høflighet og slutte med såpass nedlatende innlegg til andre.
Du blir ikke ett bedre menneske selv om du gjør ting annerledes enn andre. Hva med å vise litt respekt i dine innlegg?

Til Ts: Jeg har et aktivt lite barn som også likte å sove litt trangt. Prøvde sånn tykk kant, men den var til god hjelp for å klatre over[emoji51]
Så jeg bestilte meg en sengeslange og den fungerer veldig fint til vårt barn[emoji4]

De brekker ikke hverken armer og ben av det, med mindre de har benskjørhet...
Jeg synes du skal tilegne deg litt kunnskap og være takknemlig for at andre bryr seg nok til å fortelle deg når du gjør noe som er potensielt livsfarlig.
Respekt må man gjøre seg fortjent til, og jeg respekterer ikke folk som bevisst lar være å gjøre det som er tryggest for sine barn.
Og fremdeles: om du føler noen er nedlatende er det ditt problem, og ikke noen andres.

Regelen? Altså det finnes noe som kalles normal folkeskikk. Det bør alle vite, du mangler en del av det virker det som. Gidder ikke en gang å svare på ditt innlegg til meg, la ungene dine hyle for min del, jeg på min side gjør alt for at mine barn skal ha det trygt ig godt, med en god balansegang av sunn fornuft og logisk tankegang, noen innspill av forskning er det og så ikke tenk på det[emoji6]

Du får bare fortelle deg selv det hvis det hjelper for deg. Selvmotsigelser og bias (i mangel på en fullverdig norsk oversettelse av ordet) er du god på i det minste.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp