Høy puls

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Flere med høy puls og hjertebank. Har høypuls fra før, men nå kjenne det ut som det slår i 150

Normalt med høyere puls når en er gravid. Jeg har ca 10 i puls mer nå.

Jepp! Høy puls og hjertebank her å:p Skjer fordi blodvolumet øker og hjertet må jobbe litt mer for å få alt rundt.

Kjenner det du dundrer i brystet ubehagelig kjenner jeg blir litt engstelig
Prøv å tell pulsen din. Hva er den? Er den jevn? Kom deretter brått eller etter aktivitet? Nå ble det mange spørsmål, men jeg gjentar at det er veldig vanlig under graviditet:)

Prøv å tell pulsen din. Hva er den? Er den jevn? Kom deretter brått eller etter aktivitet? Nå ble det mange spørsmål, men jeg gjentar at det er veldig vanlig under graviditet:)

Kom plutselig når jeg satt i god stolen å så på TV. Klarer ikke å telle den. Til vanlig har jeg 88-95 men kjennes mye mer ut nå

Pulsen min er også jevnt over høyere :)

Kom plutselig når jeg satt i god stolen å så på TV. Klarer ikke å telle den. Til vanlig har jeg 88-95 men kjennes mye mer ut nå
Men har det gitt seg? Hvis det bare varte en liten stund(noen ekstra slag) så er det ikke noe å bekymre seg over:) Hvis du blir sittende med over 150 slag/min i lang tid er det mindre gunstig :p Du kan jo nevne det til legen neste gang du skal dit, men tror du kan ta det med ro:)

Men har det gitt seg? Hvis det bare varte en liten stund(noen ekstra slag) så er det ikke noe å bekymre seg over:) Hvis du blir sittende med over 150 slag/min i lang tid er det mindre gunstig :p Du kan jo nevne det til legen neste gang du skal dit, men tror du kan ta det med ro:)

Kjenner det enda, tenkte å gå og legge meg snart. Får nevne det når jeg skal til legen

Jeg har til vanlig veldig lav puls. Men har begynt å merke mer til hjertebank. Hadde det forsåvidt forrige graviditet også, så tenker ikke noe særlig på det. Det er visst nok ganske vanlig :)
Men som de nevner, er du bekymret så ta det opp med lege :)

Ikke hatt det som jeg kan tenke meg nå, men har hatt det mange ganger før og det har da hvert pga lavt blodtrykk, når den blir vanlig igjen så blir pulsen også vanlig, ihvertfall her.
Kan jo nevne det på kontroll :)

Ja merker det godt! Spesielt i aktivitet, da føles det ut som om hjertet skal hoppe ut av brystet hehe var sånn sist også...

Ja, og svetter i hendene. Nettop fått påvist hyperthyrose

Pulsen min har roet seg veldig de siste ukene

Har pulsmåler på klokka jeg bruker hver dag. Den er mye høyere for tiden ja. Merker det også veldig godt når jeg gjør ting som jeg blir sliten av. Dusjet nettopp og nå ligger pulsen på litt over 100 :p må sette meg ned etter dusjen :p

Back
Topp