Flere med høy puls og hjertebank. Har høypuls fra før, men nå kjenne det ut som det slår i 150
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Høy puls og hjertebank her åSkjer fordi blodvolumet øker og hjertet må jobbe litt mer for å få alt rundt.
Prøv å tell pulsen din. Hva er den? Er den jevn? Kom deretter brått eller etter aktivitet? Nå ble det mange spørsmål, men jeg gjentar at det er veldig vanlig under graviditetKjenner det du dundrer i brystet ubehagelig kjenner jeg blir litt engstelig
Prøv å tell pulsen din. Hva er den? Er den jevn? Kom deretter brått eller etter aktivitet? Nå ble det mange spørsmål, men jeg gjentar at det er veldig vanlig under graviditet![]()
Men har det gitt seg? Hvis det bare varte en liten stund(noen ekstra slag) så er det ikke noe å bekymre seg overKom plutselig når jeg satt i god stolen å så på TV. Klarer ikke å telle den. Til vanlig har jeg 88-95 men kjennes mye mer ut nå
Men har det gitt seg? Hvis det bare varte en liten stund(noen ekstra slag) så er det ikke noe å bekymre seg overHvis du blir sittende med over 150 slag/min i lang tid er det mindre gunstig
Du kan jo nevne det til legen neste gang du skal dit, men tror du kan ta det med ro
![]()