Høy morgentemp

En tråd i 'November 2020' startet av lilleperle, 25 Feb 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lilleperle Betatt av forumet

Hei. Er i 6 uke nå, og hver kveld legger jeg meg med litt ekstra klær som forsvinner iløpet av natten.. men når jeg våkner rundt 07 så våkner jeg alltid stekende varm!! Er det flere som er glovarm om morgenen? Og er det vanlig? :cool:

2. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

Jeg har ofte tidligere fått hetetokter litt utpå morgenen. (Fryser til gjengjeld på kvelden).
    Tror alt er vanlig :D

3. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

Er varmere på morran jeg å :p

4. lilleperle Betatt av forumet

Ja, lett frossen på kveld. Glovarm når jeg våkner, men det som er så merkelig er at jeg våkner ikke svett, bare føler meg som et skikkelig varmt kokt egg o_O (dårligste beskrivelsen noen sinne!)

• Morsom Morsom x 1
  5. lilleperle Betatt av forumet

Greit å høre at andre har det sånn også :cat: Jeg kan ingenting om graviditet, rakk ikke forberede meg eller noe da dette var helt uplanlagt :wideyed: Prøver å lese meg litt opp nå da, men veldig fint å være her inne!

6. Car0 Blir kjent med forumet

Føler jeg har feber hver morgen, er glovarm! :laughing002 Var ikke sånn med forrige svangerskap som jeg kan huske, så synes det var skikkelig rart!

7. lilleperle Betatt av forumet

Ja, AKKURAT sånn er det til meg også! Oi, jasså? Så det var ikke sånn sist? Håper likevel det er et godt tegn, en skikkelig sånn rugekasse? :angelic:

8. Car0 Blir kjent med forumet

;)
    Satser på det er et bra tegn, tenker det nok er normalt i alle fall ;)

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden