Høy morgentemp

lilleperle

Betatt av forumet
Hei. Er i 6 uke nå, og hver kveld legger jeg meg med litt ekstra klær som forsvinner iløpet av natten.. men når jeg våkner rundt 07 så våkner jeg alltid stekende varm!! Er det flere som er glovarm om morgenen? Og er det vanlig? :cool:
 
Jeg har ofte tidligere fått hetetokter litt utpå morgenen. (Fryser til gjengjeld på kvelden).
Tror alt er vanlig :D
 
Er varmere på morran jeg å :p
 
Jeg har ofte tidligere fått hetetokter litt utpå morgenen. (Fryser til gjengjeld på kvelden).
Tror alt er vanlig :D

Ja, lett frossen på kveld. Glovarm når jeg våkner, men det som er så merkelig er at jeg våkner ikke svett, bare føler meg som et skikkelig varmt kokt egg o_O (dårligste beskrivelsen noen sinne!)
 
Føler jeg har feber hver morgen, er glovarm! :laughing002 Var ikke sånn med forrige svangerskap som jeg kan huske, så synes det var skikkelig rart!
 
Føler jeg har feber hver morgen, er glovarm! :laughing002 Var ikke sånn med forrige svangerskap som jeg kan huske, så synes det var skikkelig rart!

Ja, AKKURAT sånn er det til meg også! Oi, jasså? Så det var ikke sånn sist? Håper likevel det er et godt tegn, en skikkelig sånn rugekasse? :angelic:
 
Back
Topp