Høy mage

da må jeg nesten få se bilde sånn at jeg vet hva en høy mage er :P :)

Sånn type høy at du sliter med å puste, og blir mett bare av å se på maten? Så ja, da er vi flere. ;)

Ja! Føler det helt rart! Babyen er da ikke oppi ribbeina enda?! Forrige gang kom magen der babyen var, helt nede.. Så veldig rart nå :/

Ps: høy mage=jente, lav mage=gutt? Vi får sjekke om det stemmer etterhvert her nå :D

Hvor høyt er livmoren kommet opp nå? Rett over skambeinet? Når er den oppe ved navelen? Noen som vet?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Hvor høyt er livmoren kommet opp nå? Rett over skambeinet? Når er den oppe ved navelen? Noen som vet?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
Jeg er nå 18 uker og livmoren er ca 1 finger under navelen...så en del høyere enn skambeinet! Føler forøvrig også at jeg har magen oppe i halsen!!

Jeg er nå 18 uker og livmoren er ca 1 finger under navelen...så en del høyere enn skambeinet! Føler forøvrig også at jeg har magen oppe i halsen!!

Gratulerer så masse med 18 uker <3 Så tidlig ja. Hehe, høres ikke veldig behagelig ut med magen oppi halsen nei. Håper det går greit. Med tanke på halsbrann og pust osv :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Gratulerer så masse med 18 uker <3 Så tidlig ja. Hehe, høres ikke veldig behagelig ut med magen oppi halsen nei. Håper det går greit. Med tanke på halsbrann og pust osv :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Tror bare jeg bærer høyt foreløbig. Og alt jeg putter inn er vel det som ligger i halsområdet, hehe....sliter ikke med pust eller halsbrann, heldigvis!!

Tror bare jeg bærer høyt foreløbig. Og alt jeg putter inn er vel det som ligger i halsområdet, hehe....sliter ikke med pust eller halsbrann, heldigvis!!

Så bra :)) Håper det fortsetter slik! Masse lykke til med alt!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Kjenner at livmoren har flyttet seg drastisk fort oppover, og har den nå ved navelen. Og jeg har lav mage. :p

Jeg er 16 uker i dag (weee!) og kan ikke kjenne livmoren i det hele tatt... :gen113(men jeg har ikke helt skjønt hvor skambenet er heller jeg da... (herlighet så teit jeg må virke nå...) I følge BV appen skal livmoren nå ligge ca 2 cm nedenfor navelen... Men den kjennes veldig mye lavere... Jeg må si jeg er spent på ultralyden om 2 1/2 uke for å se om termin stemmer eller om jeg er lengre bak enn jeg tror...

Jeg er 16 uker i dag (weee!) og kan ikke kjenne livmoren i det hele tatt... :gen113(men jeg har ikke helt skjønt hvor skambenet er heller jeg da... (herlighet så teit jeg må virke nå...) I følge BV appen skal livmoren nå ligge ca 2 cm nedenfor navelen... Men den kjennes veldig mye lavere... Jeg må si jeg er spent på ultralyden om 2 1/2 uke for å se om termin stemmer eller om jeg er lengre bak enn jeg tror...

Jeg er 18+1 i dag og frem til sist uke ble jeg dårlig (kvalm) av å trykke etter livmoren :P Har ikke kjent den før nå og nå er den rett under navlen. Skambenet kan kjenned som en hard kant rett over der kjønnshåret skal være :P ....bra forklary eller? Hehe!! Når du trekker inn magen kan en ofte se benkanten...

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

min er 3 - 4cm over navelen.. :)

Kjenner toppen av livmora sånn ca midt mellom navlen og mellomgulvet. Det blir nok som sist, at jeg bærer ungen mest inni meg.

Jeg er 18+1 i dag og frem til sist uke ble jeg dårlig (kvalm) av å trykke etter livmoren :p Har ikke kjent den før nå og nå er den rett under navlen. Skambenet kan kjenned som en hard kant rett over der kjønnshåret skal være :p ....bra forklary eller? Hehe!! Når du trekker inn magen kan en ofte se benkanten...

Takk for svar! Det er omtrent der jeg trodde skambenet lå også... Men kjenner altså ikke livmoren min...hm...

Er det noen av dere som har blitt harde på sidene av magen da? Jeg er kjempehard der- akkurat som magemusklene (hvis jeg hadde hatt en sixpack) er spent og har lagt seg ut i siden...

Back
Topp