Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er nå 18 uker og livmoren er ca 1 finger under navelen...så en del høyere enn skambeinet! Føler forøvrig også at jeg har magen oppe i halsen!!Hvor høyt er livmoren kommet opp nå? Rett over skambeinet? Når er den oppe ved navelen? Noen som vet?
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
Jeg er nå 18 uker og livmoren er ca 1 finger under navelen...så en del høyere enn skambeinet! Føler forøvrig også at jeg har magen oppe i halsen!!
Gratulerer så masse med 18 uker <3 Så tidlig ja. Hehe, høres ikke veldig behagelig ut med magen oppi halsen nei. Håper det går greit. Med tanke på halsbrann og pust osv
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
Tror bare jeg bærer høyt foreløbig. Og alt jeg putter inn er vel det som ligger i halsområdet, hehe....sliter ikke med pust eller halsbrann, heldigvis!!
(men jeg har ikke helt skjønt hvor skambenet er heller jeg da... (herlighet så teit jeg må virke nå...) I følge BV appen skal livmoren nå ligge ca 2 cm nedenfor navelen... Men den kjennes veldig mye lavere... Jeg må si jeg er spent på ultralyden om 2 1/2 uke for å se om termin stemmer eller om jeg er lengre bak enn jeg tror...Jeg er 16 uker i dag (weee!) og kan ikke kjenne livmoren i det hele tatt...(men jeg har ikke helt skjønt hvor skambenet er heller jeg da... (herlighet så teit jeg må virke nå...) I følge BV appen skal livmoren nå ligge ca 2 cm nedenfor navelen... Men den kjennes veldig mye lavere... Jeg må si jeg er spent på ultralyden om 2 1/2 uke for å se om termin stemmer eller om jeg er lengre bak enn jeg tror...
Hvor høyt er livmoren kommet opp nå? Rett over skambeinet? Når er den oppe ved navelen? Noen som vet?
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
Jeg er 18+1 i dag og frem til sist uke ble jeg dårlig (kvalm) av å trykke etter livmorenHar ikke kjent den før nå og nå er den rett under navlen. Skambenet kan kjenned som en hard kant rett over der kjønnshåret skal være
....bra forklary eller? Hehe!! Når du trekker inn magen kan en ofte se benkanten...