Høy feber

Hoff.. [emoji178] var redd æ sku få lungebetennelse sjøl tiliere i uka. Hosta som en galning og hadde ikke stemme to-tre daga i tillegg til feber. Hosta opp knall gult slim. Men så snudde det. Nu e æ litt snufsat og har skikkelig tørrhoste. Håper du blir fort frisk og at du husker på at du ikke e aleina.. :) du har jo oss her på forumet hvis du blir ensom :)
Prøv å varm opp vann med ingefær og sitron skiver og dæsj honning, kjempe godt for halsen. Dessverre ikke hjulpet meg siden jeg har lungebetennelse da hehe [emoji39] tusen takk for det, godt å kunne klage her inne når jeg føler for [emoji173]️
 
Prøv å varm opp vann med ingefær og sitron skiver og dæsj honning, kjempe godt for halsen. Dessverre ikke hjulpet meg siden jeg har lungebetennelse da hehe [emoji39] tusen takk for det, godt å kunne klage her inne når jeg føler for [emoji173]️
Har gått i varmt vann med honning å sitron hele uka [emoji14] håper det gir sæ snart :) skal egentlig besøke bestemor til helga, men hvis æ e litt syk så må vi droppe det. Ho ska hofteopereres i slutten av april.. vil ikke risikere at ho blir syk å må utsette :)
 
Har gått i varmt vann med honning å sitron hele uka [emoji14] håper det gir sæ snart :) skal egentlig besøke bestemor til helga, men hvis æ e litt syk så må vi droppe det. Ho ska hofteopereres i slutten av april.. vil ikke risikere at ho blir syk å må utsette :)
Kanskje lurt å holde seg unna da hehe [emoji39] god bedring til deg [emoji4]
 
I dag blir jeg sendt hjem. Har blitt satt på ny medisin da de så på blodprøver at penicillin ikke hadde effekt på den type bakterie. Skal gå på denne medisinen til lørdag. Er fortsatt kortpusta og hoster, men har nok oksygen i blodet så det var bra [emoji4]

Hadde også ultralyd på kk i går for legene hadde satt at jeg var så bekymra og gråte. Der fikk jeg se en 3 cm liten reke(målt 10 uker) med et bankende hjerte igjen. Det var godt [emoji173]️

Da ønsker jeg dere en god påske til deg og dine og takker for all støtte jeg har fått gjennom sykdommen [emoji173]️
 
Godt å høre, både at du er på bedringens vei og at alt er bra med den lille leieboeren. [emoji4]
 
Så godt å hør du e bedre å at du fikk sett lille. God påske til deg å [emoji173]️[emoji214]
 
Back
Topp