Høy feber

Så godt å få se hjertebank! Men jeg håper virkelig ikke du fikk antibiotika mot virus, i så fall må legen din få deng! [emoji35]
Graviditet, amming og fertilitet: Graviditet: Lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet.

Dette er tatt ut ifra felleskatalogen for apocilin som jeg har fått. Jeg har såpass høy crp at jeg har ikke noe annet valg. [emoji5]️
 
Graviditet, amming og fertilitet: Graviditet: Lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet.

Dette er tatt ut ifra felleskatalogen for apocilin som jeg har fått. Jeg har såpass høy crp at jeg har ikke noe annet valg. [emoji5]️
Joda, men antibiotika har NULL effekt på virus, så jeg håper det du har er bakterielt. [emoji6]
 
Last edited:
Joda, men antibiotika har NULL effekt på virus, så jeg håper det du har er bakterielt. [emoji6]
Ok det kan godt være jeg har informert feil. Jeg er ikke akkurat helsepersonell [emoji28] det er nok halsbetennelse og lungebronkitt jeg har, og det er bakterielt. Dette er noe jeg har hatt store problemer med før. Det blir vaksine mot influensa i høst for å unngå å bli syk [emoji28]
 
Hvordan går det med deg, Puddingen? Er du bedre?
Hei takk som spør [emoji173]️ dessverre ikke mye bedring. Var hos lege igjen i går pga ingen bedring. Crp nivået var gått ifra 184 til 168 ifra mandag. Hadde blitt sendt til utredning på sykehuset i går hadde det ikke vært for at jeg er gravid og fare for å bli smittet av barn der oppe elns. De vil vente til mandag og se om jeg er bedre eller verre da [emoji4]
 
Hei takk som spør [emoji173]️ dessverre ikke mye bedring. Var hos lege igjen i går pga ingen bedring. Crp nivået var gått ifra 184 til 168 ifra mandag. Hadde blitt sendt til utredning på sykehuset i går hadde det ikke vært for at jeg er gravid og fare for å bli smittet av barn der oppe elns. De vil vente til mandag og se om jeg er bedre eller verre da [emoji4]
Håper du blir bedre snart [emoji4][emoji173]
 
Hei takk som spør [emoji173]️ dessverre ikke mye bedring. Var hos lege igjen i går pga ingen bedring. Crp nivået var gått ifra 184 til 168 ifra mandag. Hadde blitt sendt til utredning på sykehuset i går hadde det ikke vært for at jeg er gravid og fare for å bli smittet av barn der oppe elns. De vil vente til mandag og se om jeg er bedre eller verre da [emoji4]

Stakkars deg! Du er jo blitt skikkelig syk! Godt at CRP er på vei nedover. God bedring!
 
Stakkars deg! Du er jo blitt skikkelig syk! Godt at CRP er på vei nedover. God bedring!
Takk [emoji22] hadde håpet det skulle gått ned mer. Vi får se hva som skjer på mandag igjen. Har forresten fått feber igjen, målte 38.4 i går ettermiddag og målte nettopp feber også [emoji17]
 
Tusen takk [emoji173]️ skikkelig dritt å være nygravid også gå igjennom dette drittet [emoji17]
I feel you! Jeg hadde bihulebetennelse da jeg var gravid i høst, det er uten tvil noe av det verste jeg har vært med på! Hadde glatt tatt en fødsel i stedet. [emoji23]
 
Da er jeg lagt inn på sykehus i dag med lungebetennelse [emoji40] faens dritt. Vi som liksom skulle reise til Geilo på hytten i dag og nyte det fine været enn dritt været i Bergen [emoji22][emoji22]
 
Da er jeg lagt inn på sykehus i dag med lungebetennelse [emoji40] faens dritt. Vi som liksom skulle reise til Geilo på hytten i dag og nyte det fine været enn dritt været i Bergen [emoji22][emoji22]

Ånei, nå synes jeg virkelig synd på deg! Det må være måte på hvor mye du skal få kjørt deg nå! Ønsker deg god bedring og håper virkelig at du kommer deg raskt på bena igjen [emoji173]
 
Ånei, nå synes jeg virkelig synd på deg! Det må være måte på hvor mye du skal få kjørt deg nå! Ønsker deg god bedring og håper virkelig at du kommer deg raskt på bena igjen [emoji173]
Takk [emoji173]️ det har vært noen lange dager med hoste, smerter og tårer [emoji17]
 
Hoff.. [emoji178] var redd æ sku få lungebetennelse sjøl tiliere i uka. Hosta som en galning og hadde ikke stemme to-tre daga i tillegg til feber. Hosta opp knall gult slim. Men så snudde det. Nu e æ litt snufsat og har skikkelig tørrhoste. Håper du blir fort frisk og at du husker på at du ikke e aleina.. :) du har jo oss her på forumet hvis du blir ensom :)
 
Back
Topp