Høstklær til baby

Jeg har vært veldig fornøyd med strømpebuksene fra Safa og Janus.
Name it sine har nuppet fryktelig, og blir raskere "tynnslitt" synes jeg (vasker riktig og på vranga, så ikke noe med det å gjøre).
Tenkte jeg skulle få kjøpt meg et lager. Har en fra safa som jeg er veldog fornøyd med:)

Sender over med denne mld;)
gøy med strikkeklær og da:)

Supert ;) hehe

Joda, men ser så mange fine ting folk syr av klær og slikt. Noe jeg kunne tenkt meg å gjort selv, men eier ikke kunnskapene :p

Supert ;) hehe

Joda, men ser så mange fine ting folk syr av klær og slikt. Noe jeg kunne tenkt meg å gjort selv, men eier ikke kunnskapene :p

Youtube har mange videoer. Hvis ikke får du si fra, så kanskje jeg kan sy for deg;)

Jeg kan verken strikke eller sy, så her brukes Nøstebarn, Reflex og Joha :) Veldig fornøyd med de, men skulle gjerne kunnet lage noe selv.

Youtube har mange videoer. Hvis ikke får du si fra, så kanskje jeg kan sy for deg;)

Så hyggelig :D Var slik jeg lærte å hekle, så kanskje man hadde klart å sy også :p fsy skal bli mitt neste mål å klare da innen håndarbeid, ellers får jeg kanskje ty til det ;)

Når begynner dere å bruke pose i vognen? Vi har den fra Bozz med lammeskinn/ull inne i posen så den er nok god og varm :) temperaturen her ligger på rundt 15 grader +\- nå så er vel fortsatt for varmt enda. Men vi har begynt å bruke bomullsdress utenpå klærne når vi skal ut, og ellers jakke/genser over langermet body, bukse, lue og ullsokker + dyne i vognen. Har også på han små votter om han er veldig aktiv med hendene utenfor dynen og om det er litt ekstra kaldt!

Back
Topp