Høstklær til baby

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva slags høstklær har dere til deres små?
Føler at jeg burde ha litt mer klær nå som det blir litt kaldere i lufta her, så trenger litt tips:D

Her har vært høstvær nesten hele sommeren :p bruker mye langerma bodyer, strømpebukse og hel dress utenpå (sånn til innebruk altså :p) så har vi strikket lue, sokker og jakke når vi skal ut :)

Tenkte å kjøpe mer ullklær :) ullstrømpebuksene til Safa har vært fantastiske! Håper de er like gode nå.

Lurer på det samme. Er rundt 15 grader her og aaaaner ikke hva jeg skal ha på han ute :-I spesielt ikke da han er en veldig varm baby og blir fort svett på ryggen!

Han min er så varm av seg, så inne blir det bleie og sokker eller body og sokker. Ute er det body, bukse og sokker med et teppe over. Han hadde mer klær på seg om helgen og endte opp med noen voldsomme utslett og etter en tur på google så fant jeg ut at det var en form for svetteutslett..

Hvor vil dere anbefale å kjøpe gode strømpebukser da? Det er vel noe jeg trenger ihvertfall:)

Lurer på det samme. Er rundt 15 grader her og aaaaner ikke hva jeg skal ha på han ute :-I spesielt ikke da han er en veldig varm baby og blir fort svett på ryggen!
Ganske varm her og egentlig, og i vogna blir det jo varmt med dyne e.l. syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal kle henne, men ull er vel alltid deilig:)

Jeg elsker ull :p har ikke begynt å bruke det enda da :) bruker dyne i vogna, så tar bare på han ei tynn lue og en genser oppå bodyen :)

Bytter til ull innerst når det blir kaldere. Ytterplagg har vi både jakker, bukser og heldress i hjemmestrikk :)

Vi bruker ull, ull og ull ;) har brukt noen bodyer og busker i ull/silke lenge allerede, siden ull regulerer varmen fint av seg selv. Opplever egentlig at hun bli mer varm og kald om hverandre når vi bare bruker bomull! Kan varmt anbefale klær fra Nøstebarn :)

Bruker mye ull her og, og har fått mye fine strikkedresser som jeg tenker å ha utenpå.

Nå venter jeg bare på markedsdagen til Janus som pleier å komme i september. Da kan jeg hamstre enda mer ull :)

Synes det er vanskelig å kle de rett disse små :p hun er en veldig varm baby virker det som. Sjelden kald (bare på bena, men bruker sokker da). Ikke brukt ull enda. Tenker å kjøpe det snart :) bor i nord norge, så forventa egentlig vintervær innen nå, men august har jo vært knallvarm!

Trilla tur igår. Rundt 15 grader tipper jeg. Hadde langermet body, strømpebukse fra name it og dundyna oppå. Hun lå også i nestet sitt i vogna, og hadde det lunt og varmt. Har faktisk ingenting av slike høstdresser eller sånn. De blir jo så gode og varme i vogna :p men må vel gå til innkjøp av en ulldress til bilturer, og noen ullbodyer snart :)

Tar gjerne imot tips til hvor de beste kan kjøpes ;) og merke :)

Han her er også varm av seg,så inne er det ofte body (gjerne kortermet) og sokker. Når vi skal ut (evt på butikk,levere søsken i bhg o.l) er det langermet body,strikket jakke,bukse,sokker, en tynn lue og et pledd over om det er litt vind eller litt kjølig ute.

Har tatt i bruk noen ullbodyer og funnet fram en tunn Janus ulldress som jeg tenkte jeg kunne ha på utenpå etter hvert,men må vel kjøpe noe mer vindtett mot vinteren når vi skal være mer ute med storesøstrene o.l

Vurderer å bestille meg litt fleece fra stoff og stil så jeg kan sy en heldress til snuppa:)

Vurderer å bestille meg litt fleece fra stoff og stil så jeg kan sy en heldress til snuppa:)

Og i samme vinden sende over litt sykunnskaper til meg! Skulle såå ønske jeg kunne sy klær til snuppa - ikke bare strikke :p

Jeg har vært veldig fornøyd med strømpebuksene fra Safa og Janus.
Name it sine har nuppet fryktelig, og blir raskere "tynnslitt" synes jeg (vasker riktig og på vranga, så ikke noe med det å gjøre).

Og i samme vinden sende over litt sykunnskaper til meg! Skulle såå ønske jeg kunne sy klær til snuppa - ikke bare strikke :p

Sender over med denne mld;)
gøy med strikkeklær og da:)

Back
Topp