Hører dessverre til her

Plutselig hører jeg til her hos dere. På tirsdag ble jeg mamma til en bitteliten gutt som kom stille til verden etter at hjerte hans sluttet å slå i uke 23. Akkurat nå føles alt så håpløst og urettferdig, og jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Alt er så uvirkelig og jeg er helt knust.
Så forferdelig Jeg tenker på dere!
 
Hvordan går det med deg?[emoji173]
 
Jeg mistet i april i uke 17 å det føltes som om noen tok livet fra meg[emoji17]. Gikk bare rundt i en uendelig sorg. En smerte som jeg ikke visste hvordan jeg skulle bære. Mitt fokus ble flyttet over på å prøve igjen, men det er også uten resultat. Å verden føles bare så urettferdig. Sender deg masse store klemmer[emoji173]️
 
Huff .jeg mistet min datter i uke 20.dødfødt.men det er tre uker siden og sykemeldt ennå. Helt forferdelig
 
Tusen takk for alle gode ord og tanker. Stor klem tilbake til dere som også går igjennom dette❤️
 
Kom noen tårer i øyekroken nå. Klem til dere som har mistet :Heartblue:Heartred
 
Du er fantastisk❤️ Akkurat skrevet noen ord inne på november skjult.
Må bare gratulere deg så mye med gutten. Så nydelig, og for er fint navn❤️

Hvordan går det med dere?:Heartred Har tenkt SÅ mye på dere:Heartbigred Føler virkelig med dere og får vondt langt inn i mammahjertet av å tenke på hva dere har gått gjennom og fortsatt går gjennom:Heartred Sender dere massevis av gode tanker og varme klemmer nå i denne tiden vi nå går i møte med jul og alt. Kan tenke meg det føles ekstra sårt oppi alt:sad010 Tusen takk for det:love7
 
Hvordan går det med dere?:Heartred Har tenkt SÅ mye på dere:Heartbigred Føler virkelig med dere og får vondt langt inn i mammahjertet av å tenke på hva dere har gått gjennom og fortsatt går gjennom:Heartred Sender dere massevis av gode tanker og varme klemmer nå i denne tiden vi nå går i møte med jul og alt. Kan tenke meg det føles ekstra sårt oppi alt:sad010 Tusen takk for det:love7
Svarte deg inne på skjult❤️
Tusen takk for varme tanker. Blir nok en veldig vanskelig jul. Det er liksom et stort tomrom. Følte det gikk litt fremover, men når jeg passerte termin ble alt veldig tungt igjen. Han kan jo aldri erstattes. Må bare ta ting en dag om gangen❤️
 
Svarte deg inne på skjult❤️
Tusen takk for varme tanker. Blir nok en veldig vanskelig jul. Det er liksom et stort tomrom. Følte det gikk litt fremover, men når jeg passerte termin ble alt veldig tungt igjen. Han kan jo aldri erstattes. Må bare ta ting en dag om gangen❤️

Kan ikke tenke meg til det savnet, lengselen og tomrommet etter den lille gutten deres engang:Heartbigred Det må gjøre så forferdelig vondt:( Får så vondt av deg og det er dypt urettferdig det dere har gått gjennom. Har dere fått noen svar på hvorfor det gikk som det gikk?:( Nei, selvsagt kan han aldri erstattes og han vil jo alltid mangle i familien:Heartred:sad015 Og termindagen er nok en veldig vond dag å passere:sad010
 
Kan ikke tenke meg til det savnet, lengselen og tomrommet etter den lille gutten deres engang:Heartbigred Det må gjøre så forferdelig vondt:( Får så vondt av deg og det er dypt urettferdig det dere har gått gjennom. Har dere fått noen svar på hvorfor det gikk som det gikk?:( Nei, selvsagt kan han aldri erstattes og han vil jo alltid mangle i familien:Heartred:sad015 Og termindagen er nok en veldig vond dag å passere:sad010
Vi har dessverre ikke fått noe klart svar på hvorfor det gikk galt. Hadde nok ikke vært noe enklere om vi hadde fått en grunn heller, men kjenner at jeg er ekstra redd for at det skal skje igen siden ingen vet hvorfor det skjedde. Tusen rak igjen for at du bryr deg så mye❤️
 
Back
Topp