Hører dessverre til her

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Anora, 8 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LoffIMagen Elsker forumet Novemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Så forferdelig Jeg tenker på dere!

2. LoffIMagen Elsker forumet Novemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

3. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Hvordan går det med deg?[emoji173]

4. Ninni83 Flørter med forumet

Jeg mistet i april i uke 17 å det føltes som om noen tok livet fra meg[emoji17]. Gikk bare rundt i en uendelig sorg. En smerte som jeg ikke visste hvordan jeg skulle bære. Mitt fokus ble flyttet over på å prøve igjen, men det er også uten resultat. Å verden føles bare så urettferdig. Sender deg masse store klemmer[emoji173]️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Lille Mirakel 18 Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Sender mange varme klemmer til dere som har mistet[emoji174]

• Liker Liker x 1
  6. Krepsen1983 Flørter med forumet

:Heartbigred Gode klemmer sendes. Så utrolig trist

7. Lilleulven Forumet er livet VIP Himmelbarn ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Klem til deg [emoji173]️

8. Mumanette Andre møte med forumet

Huff .jeg mistet min datter i uke 20.dødfødt.men det er tre uker siden og sykemeldt ennå. Helt forferdelig

• Hjertelig Hjertelig x 3
  9. Pulverheksa82 Betatt av forumet Himmelbarn

10. Anora Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Tusen takk for alle gode ord og tanker. Stor klem tilbake til dere som også går igjennom dette❤️

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Som jeg har tenkt på deg og dine:Heartred

12. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Kom noen tårer i øyekroken nå. Klem til dere som har mistet :Heartblue:Heartred

13. Anora Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Du er fantastisk❤️ Akkurat skrevet noen ord inne på november skjult.
    Må bare gratulere deg så mye med gutten. Så nydelig, og for er fint navn❤️

14. Anora Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

❤️

15. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Hvordan går det med dere?:Heartred Har tenkt SÅ mye på dere:Heartbigred Føler virkelig med dere og får vondt langt inn i mammahjertet av å tenke på hva dere har gått gjennom og fortsatt går gjennom:Heartred Sender dere massevis av gode tanker og varme klemmer nå i denne tiden vi nå går i møte med jul og alt. Kan tenke meg det føles ekstra sårt oppi alt:sad010 Tusen takk for det:love7

16. Anora Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Svarte deg inne på skjult❤️
    Tusen takk for varme tanker. Blir nok en veldig vanskelig jul. Det er liksom et stort tomrom. Følte det gikk litt fremover, men når jeg passerte termin ble alt veldig tungt igjen. Han kan jo aldri erstattes. Må bare ta ting en dag om gangen❤️

17. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Kan ikke tenke meg til det savnet, lengselen og tomrommet etter den lille gutten deres engang:Heartbigred Det må gjøre så forferdelig vondt:( Får så vondt av deg og det er dypt urettferdig det dere har gått gjennom. Har dere fått noen svar på hvorfor det gikk som det gikk?:( Nei, selvsagt kan han aldri erstattes og han vil jo alltid mangle i familien:Heartred:sad015 Og termindagen er nok en veldig vond dag å passere:sad010

18. Anora Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Vi har dessverre ikke fått noe klart svar på hvorfor det gikk galt. Hadde nok ikke vært noe enklere om vi hadde fått en grunn heller, men kjenner at jeg er ekstra redd for at det skal skje igen siden ingen vet hvorfor det skjedde. Tusen rak igjen for at du bryr deg så mye❤️

Del denne siden