Høre til her?

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei jenter :)

Håper på og høre til her. Første dag i siste menstruasjon var 16 April, så jeg er spent på og teste.
Foreløpig har jeg ikke så mange symptomer bortsett fra stikkinger på ene siden av magen (ved eggstokken) og ømme pupper. Det pleier jeg og ha av og til etter EL men håper det er en spire som kan for det denne gangen <3
Hvor tidlig testet dere? Blir så utålmidig av og vente! Med min første testet jeg sterkt positivt da jeg var 3+4, men er så redd for negativ test hvis jeg tester for tidlig :-(

Håper du får komme inn hit ja. Testet 9 dpo med positiv billigstrimmel og 10 dpo med digital.

Er ikke så god på alle de kodene der jeg.. :-P
Er dpo antall dager etter EL??

Er ikke så god på alle de kodene der jeg.. :-P
Er dpo antall dager etter EL??
Ja det er riktig :) jeg fikk positiv 10 dpo, 3+3 trur jeg det blir :)
Håper du får en positiv snart!

Januarspire 2015 ❤️

Så spennende! Kanskje jeg skal prøve og teste i helga da... Hvis jeg har spire i magen nå så er jeg 3+1 i dag :)

jeg var 3+1 når jeg så strek. :) Men var helt sikker når jeg fikk gravid på CBD på tirsdag, da var jeg 3+3

Så blir spennende å se da :)

Krysser fingrene for at du kommer inn hit :)
Jeg vet ikke hvor langt jeg et på vei men har antatt at jeg har termin ca 9.januar. Hadde en liten blødning 1-2.april og tok test i går som overraskende nok var positiv :)

Testet ikke positivt før uke 6 og uke 8 med sønnene mine så var litt tidligere ute nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper du kommer inn hit :D Lykke til med testing <3

Krysser fingrene for deg :) lykke til!

Tusen takk jenter :-) Vi fikk det til nesten med en gang med førstemann så da er det vel naturlig og være utålmodig når man begynner og prøve på nr 2 :-)

Fikk ikke positiv før forventet mens.
Lykke til :)

Back
Topp