Høre hjertelyd?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Dere som har fått høre hos jordmor eller lege allerede, hvor langt på vei var dere? Skal på kontroll hos jordmor på mandag og er da 13+1, håper så inderlig på å få høre hjertelyd! Aldri gått så lenge uten å se eller høre, har vært på tidlige ul før, men ikke tatt oss råd til denne gangen.

Dere som har fått høre hos jordmor eller lege allerede, hvor langt på vei var dere? Skal på kontroll hos jordmor på mandag og er da 13+1, håper så inderlig på å få høre hjertelyd! Aldri gått så lenge uten å se eller høre, har vært på tidlige ul før, men ikke tatt oss råd til denne gangen.
Hørte så vidt hjertelyd med jordmor i går, 12+4 ☺️ Men så stakk knøttet av, hehe! Har heller ikke vært på UL denne gangen, så er veldig uvant.

Prøvde i uke 11 men ingen lyd. En uke etter fant vi lyd hos lege i uke 12+2 :)

Hørte i uke 10. Veldig svakt. Uke 12 var det ikke noe problem :) lykke til ❤️

Var til jm på torsdag. Fant ikke hjertlyden, men hørte susing av fostervann og noen spark.... Skal på ny kontroll i uke 15, og finner ikke jm hjertelyden da blir det ekstra ul.

Hadde tidlig ul i uke 8 + 2 og hørte hjertet da, men noe enda morsommere skjedde istad. Er besøkshjem for ei lita jente, hun har et lekestetoskop som hun har tatt med hit, og jeg hadde overhodet ikke trodde det ville fungerte. Men da jeg fant og hørte mitt eget hjerte testet jeg for å se om jeg kunne finne fosterets hjerte og overraskelsen ble enorm da jeg hørte det og.. Er 11 + 0 i dag. Så heretter hvis jeg er i tvil kan jeg lytte etter selv :)

Back
Topp