• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hælja..

I dag er det biff og fløtegratinerte poteter :D

Her blir det burgere og film :) jeg slår også på stortromma med litt mørk sjokolade :) gleder meg :)

Her blir det burgere og film :) jeg slår også på stortromma med litt mørk sjokolade :) gleder meg :)
Burgere ble det her og! Men eneste jeg kan kose med meg etterpå blir popcorn! Men jeg skal ikke klage, fikk haugevis
Med cupcakes i mamma sin bursdag tidligere på dagen :D<3

Burgere ble det her og! Men eneste jeg kan kose med meg etterpå blir popcorn! Men jeg skal ikke klage, fikk haugevis
CUPCAKES! nam.. nå ble jeg sulten.. og jeg har NETTOPP spist en pose med potetstappe... :P

Begynner å bli lei av popcorn nå jeg :( er nesten det eneste som ikke slår ut på blodsukkeret så. Nam cupcakes er bare fantastisk godt :) hvertfall med buttercream topping :)

Eg er så vanvittig mett eg! Så mett at eg har lyst å gå å legge meg:p er så vant til at eg blir sulten nesten med en gang eg har spist, men no er det 4 timer siden eg spiste og eg er forsatt mett:p PINNEKJØTT hos mamma og pappa metter godt:p

Eg er så vanvittig mett eg! Så mett at eg har lyst å gå å legge meg:p er så vant til at eg blir sulten nesten med en gang eg har spist, men no er det 4 timer siden eg spiste og eg er forsatt mett:p PINNEKJØTT hos mamma og pappa metter godt:p
Vi må ikke snakke så mye om mat :p hahaha! Det er nevnt flere ting på dette forumet som jeg bare har MÅTTET ha ^^ farlig!

Åhhnei pinnekjøtt :) nå vet jeg hva jeg kommer til å drømme om i natt hvertfall hehe

Vi må ikke snakke så mye om mat :p hahaha! Det er nevnt flere ting på dette forumet som jeg bare har MÅTTET ha ^^ farlig!
Sant det:p eg må på rema på mandag å kjøpe frosne bær, rema var stengt då eg leste om bær i den andre tråden:p hehe

Sant det:p eg må på rema på mandag å kjøpe frosne bær, rema var stengt då eg leste om bær i den andre tråden:p hehe
Haha. Må du klare deg i hele morgen uten? :O

Jeg venter bare på sånn stort "40 på bær og frukt" på obs! Da skal jeg hamster alle frukter og kutte opp og legge i ferdige "smoothie-porsjonsposer" i frysern! :D god plan!

Har du bare spist... eh.. potetstappe? :p Som snacks liksom? :laughing002

hehe, høres kanskje helt fjern nå, men jeg ELSKER alt som har med poteter å gjøre ^^ hehe! Kokte poteter, stekte poteter, friterte poteter, ovnsbakte poteter, pomfri, chips, potetstappe - alt! .. ikke råe poteter da... :P Neida, vi skulle ha en rask middag i dag før vi fikk besøk, men så ble det kebab-grandiosa som jeg ikke klarte lukten på en gang :P så da den var ferdig hadde jeg 15 minutter på å lage og spise mat, så da ble det det raskeste jeg fant i skapet :P

Åhhnei pinnekjøtt :) nå vet jeg hva jeg kommer til å drømme om i natt hvertfall hehe

AMEN! Vi har endel pinnekjøtt igjen i fryseren fra jul. Nå vet jeg hva som blir søndagsmiddag neste uke :D

Haha. Må du klare deg i hele morgen uten? :O

Jeg venter bare på sånn stort "40 på bær og frukt" på obs! Da skal jeg hamster alle frukter og kutte opp og legge i ferdige "smoothie-porsjonsposer" i frysern! :D god plan!

Nei heldigvis har vi en pakke med jordbær i frysen.. eller det vil si hadde.. den ligger på timing :D Hihi ( følte meg så lur no hehe )

I dag er det nydelig vær ute :) skikkelig påske vær :) er litt tidlig å stelle i Hagen siden det er mest is og snø der :/ men siden jeg føler får å ut å gjøre noe så blir det vel å pelle opp naboene sin kattedritt i Hagen vår :( noen som har tips på hvordan man får katter til å holde seg vekke foresten? Hunden er ikke flink nok :)

I dag er det nydelig vær ute :) skikkelig påske vær :) er litt tidlig å stelle i Hagen siden det er mest is og snø der :/ men siden jeg føler får å ut å gjøre noe så blir det vel å pelle opp naboene sin kattedritt i Hagen vår :( noen som har tips på hvordan man får katter til å holde seg vekke foresten? Hunden er ikke flink nok :)

Vet katter misliker sitrus, og at det finnes sånne duftgreier/ spray som man kan bruke langs veggene for å beskytte bed, men litt vanskelig overførbart til en stor hage sikkert... Katteskremsel?! :)

Vet katter misliker sitrus, og at det finnes sånne duftgreier/ spray som man kan bruke langs veggene for å beskytte bed, men litt vanskelig overførbart til en stor hage sikkert... Katteskremsel?! :)
Haha ja må kanskje bygge en stor skummel hund med lyd :) de har en fast plass rett under soveromsvinduet vårt der dem gjør fra seg :( så kan kanskje spurte noe der hvertfall og på se faste plassene dem sniker seg inn på

I dag skal vi levere tilbake bikkja til mamma og pappa og spise middag der samtidig! Kalkungryte skulle hun lage :)

Back
Topp