Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burgere ble det her og! Men eneste jeg kan kose med meg etterpå blir popcorn! Men jeg skal ikke klage, fikk haugevisHer blir det burgere og filmjeg slår også på stortromma med litt mørk sjokolade
gleder meg
![]()
CUPCAKES! nam.. nå ble jeg sulten.. og jeg har NETTOPP spist en pose med potetstappe...Burgere ble det her og! Men eneste jeg kan kose med meg etterpå blir popcorn! Men jeg skal ikke klage, fikk haugevis
Med cupcakes i mamma sin bursdag tidligere på dagen<3
CUPCAKES! nam.. nå ble jeg sulten.. og jeg har NETTOPP spist en pose med potetstappe...![]()

Begynner å bli lei av popcorn nå jegBurgere ble det her og! Men eneste jeg kan kose med meg etterpå blir popcorn! Men jeg skal ikke klage, fikk haugevis
Med cupcakes i mamma sin bursdag tidligere på dagen<3
Vi må ikke snakke så mye om matEg er så vanvittig mett eg! Så mett at eg har lyst å gå å legge meger så vant til at eg blir sulten nesten med en gang eg har spist, men no er det 4 timer siden eg spiste og eg er forsatt mett
PINNEKJØTT hos mamma og pappa metter godt
![]()
Sant detVi må ikke snakke så mye om mathahaha! Det er nevnt flere ting på dette forumet som jeg bare har MÅTTET ha ^^ farlig!
Haha. Må du klare deg i hele morgen uten? :OSant deteg må på rema på mandag å kjøpe frosne bær, rema var stengt då eg leste om bær i den andre tråden
hehe
Har du bare spist... eh.. potetstappe?Som snacks liksom?
![]()
Åhhnei pinnekjøttnå vet jeg hva jeg kommer til å drømme om i natt hvertfall hehe
Haha. Må du klare deg i hele morgen uten? :O
Jeg venter bare på sånn stort "40 på bær og frukt" på obs! Da skal jeg hamster alle frukter og kutte opp og legge i ferdige "smoothie-porsjonsposer" i frysern!god plan!
I dag er det nydelig vær uteskikkelig påske vær
er litt tidlig å stelle i Hagen siden det er mest is og snø der :/ men siden jeg føler får å ut å gjøre noe så blir det vel å pelle opp naboene sin kattedritt i Hagen vår
noen som har tips på hvordan man får katter til å holde seg vekke foresten? Hunden er ikke flink nok
![]()
Haha ja må kanskje bygge en stor skummel hund med lydVet katter misliker sitrus, og at det finnes sånne duftgreier/ spray som man kan bruke langs veggene for å beskytte bed, men litt vanskelig overførbart til en stor hage sikkert... Katteskremsel?!![]()
Nam!! Det hørtes utrolig godt ut!! Heldige dere ^^I dag skal vi levere tilbake bikkja til mamma og pappa og spise middag der samtidig! Kalkungryte skulle hun lage![]()
Så deiligI dag skal vi levere tilbake bikkja til mamma og pappa og spise middag der samtidig! Kalkungryte skulle hun lage![]()