Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men det er jo herlig å ikke ha noen planer ogsåHer blir det alene kveld på meg forann tven. Mannen skal ut å leke seg litt hehe. Så har vi egentlig ingen planer, kjedelig nok.
Du har min medfølelseIkveld blir det taco, til min store glede og mannens fortvilelse. Imorra håååper jeg å få trumfa gjennom turen til IKEA, sjøl om det ikke er noe jeg er så himla glad i så ser jeg ikke for meg at det blir noe triveligere handletur etterhvert som jeg blir enda større. Shopping er sånn ca det verste vi vet begge to, og jeg blir helt utkjørt av sånne store sentre med alle lyder, lysstoffrør, masse folk, parfyme, trasking... Men de har sprinkelseng, kommode, klesskap og en del annet småtteri vi trenger, så det får bare stå til.
God helg til alle sammen![]()
Du har min medfølelsevi var på ikea for to uker siden og fiksa de store tinga og så skal jeg og ei venninne på ikea nå til tirsdag, mest fordi jeg skal "hjelpe" henne ( det er lett når jeg nesten ikke kan gå en gang
), men mest for å holde henne med selskap. Er jo ikke akkurat en svipp tur til ikea for oss Grenlandsfolk. Men kjenner jeg meg selv rett så ryker det vel noen tusen lapper for meg også
![]()
He, he. Kjenner følelsen. I dag har mannen skrudd til den store gullmedaljeDa var det overstått! Ble Sørlandet siden de ikke hadde alt på Slependen. To timer ned, to timer inne (inkl brunsj i kafeen) og to timer hjem igjenmisunner deg ikke enda en tur, men hjelper jo litt med godt selskap da. Her er det litt dårlig steming nå, for jeg VIL sette opp stellekommoden og senga, men blir nekta... Gubben setter opp boder i garasjen for å kunne tømme det kommende babyrommet, og vi har ikke plass før ting har kommet ut. Jeg skjønner jo det sjøl og... Men gah som det klør i fingra!