Hælja..

Snufla

Elsker forumet
Ja, hva står på tapeten hos dere damer?

Her skal vi (les: mannen min) forhåpentligvis gjøre ferdig det nye rommet til storesøster. Og så skal vi nyte det fine været og innvie den ny bålpannen med spidda pølser og marsmallows på lørdag :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her blir det alene kveld på meg forann tven. Mannen skal ut å leke seg litt hehe. Så har vi egentlig ingen planer, kjedelig nok.

Ja syntes det er skikkelig deilig :) det siste året har vi hatt fullboka helg med oppussing. Så er deilig å slappe av uten dårlig samvittighet nå :)

I kveld skal vi ha "sofa-date", med Taco. Og i morgen på kafé med et vennepar som er her i helgen. Og på søndag har vi play-date med bestevenninnen til Mina. Veldig koselig!

I kveld skal jeg på quiz, og resten av helga har jeg ingen planer.. :) Men den fylles nok fort opp kjenner jeg meg rett...

Je så ikke at du hadde laget en Helge-tråd før jeg lagde skravletråden :( ikke meningen å "toppe" den...

Min helg skal er tiden jeg kan slappe av. Blir idol og god middag i kveld :) som hver fredag!

Lørdag er bursdag til mamma med cupcakes !

Og samtidig er vi barnevakt for mamma og pappa si mops fra etter jobb i dag og ut helgen! :)

Arbeidshelg for min del, og mannen er reist til Svalbard. Så det blir jobb, tur med hundene og avslapping på meg denne helga..

Her er det jobb fra nå og frem til ettermiddag i morgen, så på igjen på søndag...
Glede meg til søndag ettermiddag jeg, da blir det helg for min del :)

I kveld skal jeg til ei venninne og spise sushi. Resten av helga blir det nok mye jobb. Jeg driver gård, så her er det liten forskjell på helg og hverdag:p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

MYE skolearbeid :P Akkurat slik jeg liker å bruke helgene! Men blir nok litt kos foran tv'en også + tur og trening :)

Helgen kommer nok til å bestå av mye radiostyrtbil-kjøring ettersom sambo nettopp har fått den til å funke igjen :P Også kommer jeg til å sitte med nesen i skolebøkene ^^

Ikveld blir det taco, til min store glede og mannens fortvilelse. Imorra håååper jeg å få trumfa gjennom turen til IKEA, sjøl om det ikke er noe jeg er så himla glad i så ser jeg ikke for meg at det blir noe triveligere handletur etterhvert som jeg blir enda større. Shopping er sånn ca det verste vi vet begge to, og jeg blir helt utkjørt av sånne store sentre med alle lyder, lysstoffrør, masse folk, parfyme, trasking... Men de har sprinkelseng, kommode, klesskap og en del annet småtteri vi trenger, så det får bare stå til.

God helg til alle sammen :)

Skal på sekveld med de jeg jobber med i kveld og i morgen skal jeg hente guttene hjem etter en ukes vinterferie:-)
Ellers slappe av å pleie bekkenet:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ikveld blir det taco, til min store glede og mannens fortvilelse. Imorra håååper jeg å få trumfa gjennom turen til IKEA, sjøl om det ikke er noe jeg er så himla glad i så ser jeg ikke for meg at det blir noe triveligere handletur etterhvert som jeg blir enda større. Shopping er sånn ca det verste vi vet begge to, og jeg blir helt utkjørt av sånne store sentre med alle lyder, lysstoffrør, masse folk, parfyme, trasking... Men de har sprinkelseng, kommode, klesskap og en del annet småtteri vi trenger, så det får bare stå til.

God helg til alle sammen :)
Du har min medfølelse :p vi var på ikea for to uker siden og fiksa de store tinga og så skal jeg og ei venninne på ikea nå til tirsdag, mest fordi jeg skal "hjelpe" henne ( det er lett når jeg nesten ikke kan gå en gang :p ), men mest for å holde henne med selskap. Er jo ikke akkurat en svipp tur til ikea for oss Grenlandsfolk. Men kjenner jeg meg selv rett så ryker det vel noen tusen lapper for meg også ;)

Her starter helgen med at sambo jobber sent, minstemann skal på "barnedisko" og storesnuppa skal på bursdag til ei i klassen...jeg får vel fungere som sjåfør og kokk litt senere ;)

I morgen skal nok sambo i skisenteret og kjøre ski, jeg skal lage en oreokake og muffins til mitt eget bursdagsselskap på søndag... Dog også kokk og underholder for ungene :)

Søndag blir det da selskap med svigerfamilien på besøk... Og kake ikke minst :)

Vi skal feire storebror imårra, som ble 3 år på onsdag :D
Og på søndag skal vi i barnebursdag til en annen 3-åring :)

Vi skal sikker på IKEA i morgen siden det ikkje ble noe av i dag alikavell:p så skal eg hilse på niesen min som ENDELIG er Komt ut av sjukhuset :D ho ble født i uke 32 så har vært lenge på sjukhuset.. gleder meg :D

Du har min medfølelse :p vi var på ikea for to uker siden og fiksa de store tinga og så skal jeg og ei venninne på ikea nå til tirsdag, mest fordi jeg skal "hjelpe" henne ( det er lett når jeg nesten ikke kan gå en gang :p ), men mest for å holde henne med selskap. Er jo ikke akkurat en svipp tur til ikea for oss Grenlandsfolk. Men kjenner jeg meg selv rett så ryker det vel noen tusen lapper for meg også ;)

Da var det overstått! Ble Sørlandet siden de ikke hadde alt på Slependen. To timer ned, to timer inne (inkl brunsj i kafeen) og to timer hjem igjen :) misunner deg ikke enda en tur, men hjelper jo litt med godt selskap da. Her er det litt dårlig steming nå, for jeg VIL sette opp stellekommoden og senga, men blir nekta... Gubben setter opp boder i garasjen for å kunne tømme det kommende babyrommet, og vi har ikke plass før ting har kommet ut. Jeg skjønner jo det sjøl og... Men gah som det klør i fingra!

Da var det overstått! Ble Sørlandet siden de ikke hadde alt på Slependen. To timer ned, to timer inne (inkl brunsj i kafeen) og to timer hjem igjen :) misunner deg ikke enda en tur, men hjelper jo litt med godt selskap da. Her er det litt dårlig steming nå, for jeg VIL sette opp stellekommoden og senga, men blir nekta... Gubben setter opp boder i garasjen for å kunne tømme det kommende babyrommet, og vi har ikke plass før ting har kommet ut. Jeg skjønner jo det sjøl og... Men gah som det klør i fingra!
He, he. Kjenner følelsen. I dag har mannen skrudd til den store gullmedalje :D så nå er rommet til storesøster snart ferdig og vi er superfornøyd :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp