baby_
Forelsket i forumet
Sitter og ser på film på MAX, "V for Vendetta", hvor en av hovedpersonene Natalie Portman blir snauet. Altså klipt heeelt kort.
Den siste mnd har jeg mistet nok hår til å lage minst en stk parykk! Det føles iallefall slik!
Vet at det er helt normalt å miste en del hår etter fødsel. Men det er liksom ikke måte på her, gruer meg til å børste håret, for det blir liksom aldri ferdig med å løsne.. Hvor lenge skal dette pågå da?
Har i tillegg hårlengde til nedpå korsryggen så det er snakk om mengder..jaja! Forhåpentligvis blir jeg ikke skallet.
Men tilbake til det med snauklipping. Det hadde på en måte føltes deilig og bare klippet bort alt sammen, og liksom "begynt på ny", men det tør jeg jo ikke!
Tror jeg skal bestille time til frisøren og iallefall klippe bort.. masse!
Den siste mnd har jeg mistet nok hår til å lage minst en stk parykk! Det føles iallefall slik!
Vet at det er helt normalt å miste en del hår etter fødsel. Men det er liksom ikke måte på her, gruer meg til å børste håret, for det blir liksom aldri ferdig med å løsne.. Hvor lenge skal dette pågå da?
Har i tillegg hårlengde til nedpå korsryggen så det er snakk om mengder..jaja! Forhåpentligvis blir jeg ikke skallet.Men tilbake til det med snauklipping. Det hadde på en måte føltes deilig og bare klippet bort alt sammen, og liksom "begynt på ny", men det tør jeg jo ikke!
Tror jeg skal bestille time til frisøren og iallefall klippe bort.. masse!

Tror det begynner å bli litt bedre..