Hårtufs..!

baby_

Forelsket i forumet
Sitter og ser på film på MAX, "V for Vendetta", hvor en av hovedpersonene Natalie Portman blir snauet. Altså klipt heeelt kort.emoticon  

Den siste mnd har jeg mistet nok hår til å lage minst en stk parykk! Det føles iallefall slik!emoticon  Vet at det er helt normalt å miste en del hår etter fødsel. Men det er liksom ikke måte på her, gruer meg til å børste håret, for det blir liksom aldri ferdig med å løsne.. Hvor lenge skal dette pågå da?emoticon  Har i tillegg hårlengde til nedpå korsryggen så det er snakk om mengder..jaja! Forhåpentligvis blir jeg ikke skallet.

Men tilbake til det med snauklipping. Det hadde på en måte føltes deilig og bare klippet bort alt sammen, og liksom "begynt på ny", men det tør jeg jo ikke! 

Tror jeg skal bestille time til frisøren og iallefall klippe bort.. masse!emoticon

Jeg hadde ikke kledd å vært snauklipt, jeg har hatt på meg badehette før liksom, jøkk... emoticon

Jeg mister også maaaaasse hår, så jeg dro rett og slett på jobb og klipte av meg halve håret...jeg er frisør forresten
emoticon 
Så da blir det litt kortere hår å finne i klypene til lille frøken emoticon

Egentlig mister vi bare det håret som ikke ville slippe taket da vi var gravide, så det er helt normalt.

De gode gamle badehettene var bare lekre!;) For ikke å snakke om disse krepp badedraktene eller hva det var.....hoho!:D

Godt det er hår som likevel skulle falt av ja..men det føles som om mye mer går med nå som en er midt i det:S Skal bli godt å få klippet bort en del, det vil nok hjelpe å ikke finne halvmeter lange hårstrå rundtforbi...fysjameg! Kan liksom ikke klage på bikkja lenger!;) hihi:)

Jeg hadde en slik krepp-badedrakt, den var oransj, fint ;-)

Nei, her kan jeg verken skylde på hunden eller katten, for det har ikke vi... emoticon

Bah.. samma her! Finner hår på alle plasser! Utrolig irriterende, får jammen håpe det gir seg snart!

Rosa*10 skrev:

Jeg hadde en slik krepp-badedrakt, den var oransj, fint ;-)

Nei, her kan jeg verken skylde på hunden eller katten, for det har ikke vi... emoticon

Haha jeg hadde den i sånn fersken farge...yndlingsbadredrakta var detemoticon

trille85 skrev:
Bah.. samma her! Finner hår på alle plasser! Utrolig irriterende, får jammen håpe det gir seg snart!

Håper virkelig ikke vi skal gå like lenge å miste hår som et helt svangerskap!:S hehe!:)

Vet du hva? Jeg tror faktisk det var ferskenfarge jeg også hadde... hehe ;-)

Eg mista og mengder med hår, mest i starten. Tok meg ein tur til frisøren, klippa, stripa og fikk frisert meg litt ( tok av minimalt av lengden), og etter det har eg mista MYKJE mindre hår! Men finn forsatt hår rundtomkring.. og no begynner Oda og intressere seg for håret mitt og, og heng og drar i det.. hehe..

( Når me e e innepå disse GRUSOMME badedraktene, så hadde eg og ei sånn ferskefarga. Hadde egentlig fortrengt heile greiene, men kom på det når eg leste her... hehe)

Jeg har mista masse hår og har fått høye viker emoticon Tror det begynner å bli litt bedre..
Har masse små-hår  på rundt 1 cm, så det begynner å vokse ut igjen heldigvis ;)

Alt vokser ut igjen heldigvis :-)

Som frisør har jeg jo fått masse spørsmål om hvorfor og hva man kan gjør med hårtapet. Det det kommer av er jo hormoner. Så om vi begynner å bruke shampoo eller vitaminer mot hårtap vet jo ikke vi for sikkert om det er det som hjelper eller om det er noe annet.

Jeg har ikke fått viker, men jeg har en fin glorie der hårfestet en gang var. Det står rett opp! Kjempefint! hehe emoticon

Ja, her detter det masse hår av om dagen.Er overalt!!Håper det går seg til snart!

Huff ja, ikke kjekt med viker!!! :(
Kommer sikkert til å se lekker ut når småhårene vokser ut igjen , jippi :):)

Jeg har ikke mistet så unormalt etter fødselen, men mens jeg var gravid var d helt vanvittig!!!!!!

Jeg har samme problemet,etter at jeg begynte å spise multivitamin, har hår tapet stoppet helt opp!
Eller jeg mister fortsatt hår, det er jo normalt, også hver dag, men ikke så mye som jeg gjorde! Merker ikke at jeg mister hår lenger nå.
Har hørt flere har sagt at det kan være mangel på et vitamin om du mister overdrevent med hår.
Ikke galt å gi det et forsøk? ;)

Jeg satt å dro meg i håret iste for å se om jeg mistet like mye, men jaggu var ikke det et eneste hårstrå i neven... Da jeg var å klipte meg brukte kollegaen min hårtapshampoo på meg, kanskje det hjalp den ene gangen...tviler hehe emoticon

Hva slagt vitaminer bruker du da? Kanskje det virker på meg også, hvis det ikke har gitt seg da... emoticon

Back
Topp