Hårtap

Bebeh90

Flørter med forumet
Hei hei.
Noen andre av dere augustbabymamas som har begynt med hårtap etter graviditeten?
Begynte her for ca 1-2 uker siden, og det faller store mengder av.
Er mitt første barn, men ikke mitt første hårtap.
Dere andre som har flere barn, når pleier det å roe seg ned?
 
Venter i spenning (les; gruer meg). Tror det er i ferd med å begynne nå :eek:m
 
Jeg mister helt utrolig mye hår! Fødte 9. august, og begynte å miste hår for ca 3 uker siden. Man kan se godt at jeg har fått mye tynnere hår i det siste.
 
Har du født før? Eller er det første?
Det er første. Hadde hørt at man kan miste litt hår etter fødsel, men at det skulle være så ille hadde jeg aldri sett for meg...
 
Hei hei.
Noen andre av dere augustbabymamas som har begynt med hårtap etter graviditeten?
Begynte her for ca 1-2 uker siden, og det faller store mengder av.
Er mitt første barn, men ikke mitt første hårtap.
Dere andre som har flere barn, når pleier det å roe seg ned?

Jepp, startet for en uke siden ca, lille ble 3 mnd i går. Er rundt 3 mnd d starter, så mener jeg å huske at d avtar etter 3 mnd ca. Men husker ikke eksakt. Jeg mista sjukt mye sist gang, men d vokser jo ut igjen, tar bare litt tid.
 
Usj, lille her blir tre måneder om en ukes tid. Er vel bare å vente i spenning da :rolleyes: Har så tynt hår fra før, blir vel skallet til slutt :wtf:
 
Jeg har og veldig tynt hår, så er gruelig. Har liksom ikke noe å miste i følge meg selv :angelic:

Nei, kjenner til den. Når man trodde det ikke kunne bli tynnere, liksom...:wacky: Tror dessverre ikke jeg passer i veldig kort hår heller. "Flaks" at det straks er vinter, mye mørkt og luevær :rolleyes:
 
Har mistet mye mer hår enn vanlig den siste uken! Og hodebunnen klør som fyyyy. Helt forferdelig :oops:

Fødte 13. august og hårtapet startet for to/tre uker siden. Hodebunn klør som fyyy her også :inpain: kanskje lurt å skifte sjampo? :scratch Håper det gir seg snart!
 
Fødte 13. august og hårtapet startet for to/tre uker siden. Hodebunn klør som fyyy her også :inpain: kanskje lurt å skifte sjampo? :scratch Håper det gir seg snart!

Jeg bruker samme sjampo, og heldigvis har kløen gitt seg! Men gikk endel uker om jeg husker rett :oops:
Mister fremdeles mye hår da :hilarious::bag:
 
Jada,er godt i gang. Begynte for ca en mnd siden, har økt på nå. Sist gang varte der i ca 3 mnd. Da mistet jeg veldig mye hår, synes jeg røyter mindre denne gangen. Sist kunne jeg børste håret før jeg gikk i dusjen og dra ut masse løse hår, og i dusjen fortsatte det med never med løse hår ,og videre etterpå da jeg børstet håret etter dusj fortsatte det . ble betydelige viker i panna, me har langt hår så det syntes ikke. Senere ble det sånne lapper med hår rundt tinningene, det nye håret som grodde ut og der alt var like langt.
 
Går mye i strikk selv. Hehe, det kommenterte mannen her om dagen :rolleyes::shy:

Vi har så liten sluk i dusjen (kabinett) at jeg må renske det underveis fordi dersom jeg ikke gjør det så fyller det seg opp med vann:hilarious:
Det hadde visst sneket seg litt hår i hovedsluken allikevel, så mannen måtte dra ut kabinettet og renske den sluken også. Uuups :wideyed:
 
Back
Topp