Hårtap

Bebeh90

Flørter med forumet
Hei hei.
Noen andre av dere augustbabymamas som har begynt med hårtap etter graviditeten?
Begynte her for ca 1-2 uker siden, og det faller store mengder av.
Er mitt første barn, men ikke mitt første hårtap.
Dere andre som har flere barn, når pleier det å roe seg ned?

Venter i spenning (les; gruer meg). Tror det er i ferd med å begynne nå :om

Jeg mister helt utrolig mye hår! Fødte 9. august, og begynte å miste hår for ca 3 uker siden. Man kan se godt at jeg har fått mye tynnere hår i det siste.

Hei hei.
Noen andre av dere augustbabymamas som har begynt med hårtap etter graviditeten?
Begynte her for ca 1-2 uker siden, og det faller store mengder av.
Er mitt første barn, men ikke mitt første hårtap.
Dere andre som har flere barn, når pleier det å roe seg ned?

Jepp, startet for en uke siden ca, lille ble 3 mnd i går. Er rundt 3 mnd d starter, så mener jeg å huske at d avtar etter 3 mnd ca. Men husker ikke eksakt. Jeg mista sjukt mye sist gang, men d vokser jo ut igjen, tar bare litt tid.

Usj, lille her blir tre måneder om en ukes tid. Er vel bare å vente i spenning da :rolleyes: Har så tynt hår fra før, blir vel skallet til slutt :wtf:

Jeg har og veldig tynt hår, så er gruelig. Har liksom ikke noe å miste i følge meg selv :angelic:

Nei, kjenner til den. Når man trodde det ikke kunne bli tynnere, liksom...:wacky: Tror dessverre ikke jeg passer i veldig kort hår heller. "Flaks" at det straks er vinter, mye mørkt og luevær :rolleyes:

Har mistet mye mer hår enn vanlig den siste uken! Og hodebunnen klør som fyyyy. Helt forferdelig :oops:

Fødte 13. august og hårtapet startet for to/tre uker siden. Hodebunn klør som fyyy her også :inpain: kanskje lurt å skifte sjampo? :scratch Håper det gir seg snart!

Fødte 13. august og hårtapet startet for to/tre uker siden. Hodebunn klør som fyyy her også :inpain: kanskje lurt å skifte sjampo? :scratch Håper det gir seg snart!

Jeg bruker samme sjampo, og heldigvis har kløen gitt seg! Men gikk endel uker om jeg husker rett :oops:
Mister fremdeles mye hår da :hilarious::bag:

Jada,er godt i gang. Begynte for ca en mnd siden, har økt på nå. Sist gang varte der i ca 3 mnd. Da mistet jeg veldig mye hår, synes jeg røyter mindre denne gangen. Sist kunne jeg børste håret før jeg gikk i dusjen og dra ut masse løse hår, og i dusjen fortsatte det med never med løse hår ,og videre etterpå da jeg børstet håret etter dusj fortsatte det . ble betydelige viker i panna, me har langt hår så det syntes ikke. Senere ble det sånne lapper med hår rundt tinningene, det nye håret som grodde ut og der alt var like langt.

Går mye i strikk selv. Hehe, det kommenterte mannen her om dagen :rolleyes::shy:

Vi har så liten sluk i dusjen (kabinett) at jeg må renske det underveis fordi dersom jeg ikke gjør det så fyller det seg opp med vann:hilarious:
Det hadde visst sneket seg litt hår i hovedsluken allikevel, så mannen måtte dra ut kabinettet og renske den sluken også. Uuups :wideyed:

Back
Topp