Hårtap.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Eg har tjockt og langt hår men eg mistar så MYE hår. :( Kan aldrig gå med utsleppt hår før då ligger håret mitt øverallt.

Trenger tips. Finns det noet eg kan ta før hårtap. Tenker vitaminer eller vad som helst,

Den blå Nisim shampoen skal visstnok være bra :) Og B-vitaminer.

Takk den Nisim shampon får man bara køpt hos frisør???
Apotek, som jeg vet hvertfall :) Kanskje på nettet også? Vet ikke om frisører har den, men kan hende det :)

Eg har tjockt og langt hår men eg mistar så MYE hår. :( Kan aldrig gå med utsleppt hår før då ligger håret mitt øverallt.

Trenger tips. Finns det noet eg kan ta før hårtap. Tenker vitaminer eller vad som helst,

Ølgjær?
Eller hva det nå het...

Hårtap er ganske vanlig etter fødsel og graviditet da, hormonelt :)

Ammer du eller nylig fått barn? Vet det er normalt da... røytet mye selv, men ikke sånn at det syntes.

Fødte for 8 mnd siden, og fra februar av (5 mnd etter fødsel) og fremdeles så mister jeg MYE hår :(

Har du sjekket deg for B12 mangel?

Jeg prøvde alt mulig når jeg mistet ekstremt mye hår, men har aldri funnet noe som hjelper :(:(:(

Jeg prøvde alt mulig når jeg mistet ekstremt mye hår, men har aldri funnet noe som hjelper :(:(:(
Synd. Mistar du mye hår enda? De værsta er att de ligger øverallt . Har og en man som har blivit så trøtt på alla de lang hårstrån som ligger runt.

Back
Topp