Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk den Nisim shampon får man bara køpt hos frisør???Den blå Nisim shampoen skal visstnok være braOg B-vitaminer.
Apotek, som jeg vet hvertfallTakk den Nisim shampon får man bara køpt hos frisør???
Eg har tjockt og langt hår men eg mistar så MYE hår.Kan aldrig gå med utsleppt hår før då ligger håret mitt øverallt.
Trenger tips. Finns det noet eg kan ta før hårtap. Tenker vitaminer eller vad som helst,
Nei de har eg ikkje vart. Tenkte prøva andra ting først. E ikkje den førsta som springer till legen precis.Har du vært å sjekket deg hos lege? Ift vitamin mangler tenkte jfg
Nei eg ammar ikkje.fødde før 10 Mnd.Ammer du eller nylig fått barn? Vet det er normalt da... røytet mye selv, men ikke sånn at det syntes.
Ølgjær?
Eller hva det nå het...
Hårtap er ganske vanlig etter fødsel og graviditet da, hormonelt![]()
Enda bedre med apotekApotek, som jeg vet hvertfallKanskje på nettet også? Vet ikke om frisører har den, men kan hende det
![]()
Ska ølgjær hjelpa mot hårtap. De e kanske værd ett førsøk![]()
Nei eg ammar ikkje.fødde før 10 Mnd.
Får hoppas att de bara vara Upp till 1 år og ikkje længreLeste just det kunne ta opp mot ett år etter fødsel før en ikke mister så mye hår....
Flott da må eg prøv på detJa, har noe med B-vitaminene å gjøre. Skal være bra for hud, negler og hår![]()
Nei de har eg ikkje gjort. Hater å ringa till legen. :-(Fødte for 8 mnd siden, og fra februar av (5 mnd etter fødsel) og fremdeles så mister jeg MYE hår
Har du sjekket deg for B12 mangel?
Synd. Mistar du mye hår enda? De værsta er att de ligger øverallt . Har og en man som har blivit så trøtt på alla de lang hårstrån som ligger runt.Jeg prøvde alt mulig når jeg mistet ekstremt mye hår, men har aldri funnet noe som hjelper![]()