Dette er en av mine favoritter [emoji173]Åååh smelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er en av mine favoritter [emoji173]Åååh smelt
kommer nok ja Ser det er mange i bhg som har lignende hår Mens noen er født med løvemanker omtrent
Såpass 1-åringer? Er ikke så vanlig. Her er de fleste helt korthåret. Min har nok til musefletter og har vel lengst.Det begynte å vokse ut noen uker før barnehagen, så jeg var jo sååå stolt når vi kom i barnehagen første dagen. Der ble vi møtt av jevnaldrende barn med de hestehalene Et par av dem har jo vært hos frisøren allerede
Såpass 1-åringer? Er ikke så vanlig. Her er de fleste helt korthåret. Min har nok til musefletter og har vel lengst.
Åja, skjer mye fra 1-2 år hårmessig Her vokste det vilt på eldste fra 1-2 år hehe. Plutselig setter det igang.Jepp, han eldste fylte to år nå i februar.
Er veldig forskjell, men det er et par av dem som har så fyldig hår at til og med jeg blir ganske misunnelig. Spesielt nå som alt håret jeg mistet under ammingen plutselig har kommet i den lengden at det akkurat ikke kommer i hestehalen Har DEN løvemanken som krever rimelig mye clynol for å ikke så til alle kanter. Virker som det vokser ut likt også, gjør ikke saken noe bedre
Åja, skjer mye fra 1-2 år hårmessig Her vokste det vilt på eldste fra 1-2 år hehe. Plutselig setter det igang.
Jasså, du fikk tilbake håret? Jeg har ikke fått tilbake igjen noe særlig Virker mer skalla for hvert år haha