Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi klippet for andre gang [emoji14] han har store krøller flat lugg mens resten av hodet står håret til alle kanter pga krøllene
Det er nok meg [emoji23] jeg var en puddel som lita.. og veldig hårsår. Pappa fikk ikke røre håret mitt med sine store klumsete hender [emoji14]Krøller er så herlig [emoji173][emoji173] hvem har han arvet de av?
Som oftest slik eller med spenne
Ikke det beste bilde av ho [emoji23] men takk [emoji1]Herregud så nydelig!!
Ikke musefletter? hihiSnaua han akkurat med maskin, så nå har han en standard gutteklipp
kommer nok ja Ser det er mange i bhg som har lignende hår Mens noen er født med løvemanker omtrentVi har ingen hårsveis. Det er så lite at det er så vidt det har begynt å bli litt lengde på det bak Hun mistet alt håret på hodet når hun var liten, hadde bare en liten krans igjen bak. Det begynte å vokse skikkelig når hun var 10-11 mnd, så det er bare kransen som er lang nå.
åjoda, hun er så søt atteIkke det beste bilde av ho [emoji23] men takk [emoji1]
Prøvd loomies (?)Vis vedlegget 221502 Vis vedlegget 221503 Eller bare rett ned. Hater å bli fikset på håret og river det meste ut igjen
Var hun søt der[emoji23]åjoda, hun er så søt atte
Hahaha, det hadde tatt seg utIkke musefletter? hihi
Åååh smeltVar hun søt der[emoji23]
Hva er hun her da??[emoji23][emoji23]
Dette bildet har jeg fått høre er så fint. Er ikke det jeg liker best.Åååh smelt