Jordnærlykke
Glad i forumet
Hvilken metode benyttet dere for å fjerne kroppshår? Barbering, voksing eller epilering? Eller lar dere bare håret gro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ufff, samme her, jeg skar meg litt siste gang jeg gjorde det. Vet ikke hvordan å få det til fra nå av.... Vurderer å skaffe meg et speilJeg shaver leggene + under armene, men får seriøst ikke til resten lenger. Så sinnsykt ubehagelig og slitsomt å shave i blinde, i tillegg uten at resultatet blir fint når jeg glemmer eller ikke rekker noen stusser! HAHAså jeg har begynne å trimme i stedenfor. Føler meg ikke veldig sexy om dagen må jeg innrømme....
Hvorfor det? Har ikke hørt om dette førHusk at det er anbefalt å la håret gro siste mnd før termin![]()
Jeg barberer. Nå om dagen er det delvis i blinde... Tror ikke jeg klarer å slutte med det, selv om det ikke er anbefalt 1 mnd. før fødsel. Føler meg liksom ustelt og lite attraktiv fra før så...![]()
Hvorfor det? Har ikke hørt om dette før
Hvis du må ta keisersnitt eller må klippes eller revner f.eks, så er faren for infeksjon større, siden huden blir "skadet" ved barbering.