Hårfjerning

Jordnærlykke

Glad i forumet
Hvilken metode benyttet dere for å fjerne kroppshår? Barbering, voksing eller epilering? Eller lar dere bare håret gro?

Barbering, men epilerer lårene. Men begynner å bli vanskelig å barbere seg mellom beina etterhvert :p hehe

Husk at det er anbefalt å la håret gro siste mnd før termin :)

Jeg shaver leggene + under armene, men får seriøst ikke til resten lenger. Så sinnsykt ubehagelig og slitsomt å shave i blinde, i tillegg uten at resultatet blir fint når jeg glemmer eller ikke rekker noen stusser! HAHA :) så jeg har begynne å trimme i stedenfor. Føler meg ikke veldig sexy om dagen må jeg innrømme....

Jeg shaver leggene + under armene, men får seriøst ikke til resten lenger. Så sinnsykt ubehagelig og slitsomt å shave i blinde, i tillegg uten at resultatet blir fint når jeg glemmer eller ikke rekker noen stusser! HAHA :) så jeg har begynne å trimme i stedenfor. Føler meg ikke veldig sexy om dagen må jeg innrømme....
Ufff, samme her, jeg skar meg litt siste gang jeg gjorde det. Vet ikke hvordan å få det til fra nå av.... Vurderer å skaffe meg et speil :)

Barberte i blinde i går.. Ikke lett! :p Var nok kanskje siste gang før fødsel siden det er anbefalt å ikke gjøre det en måned før.

Jeg barberer. Nå om dagen er det delvis i blinde... Tror ikke jeg klarer å slutte med det, selv om det ikke er anbefalt 1 mnd. før fødsel. Føler meg liksom ustelt og lite attraktiv fra før så... :p

Nå lar jeg det bare gro nedentil, når ikke frem der uansett, så det passer meg fint at det ikke er anbefalt å fjerne hår den siste tiden før fødsel :)

Barberer... begynner å bli risikosport der nede hvertfall! Selvom det ikke er anbefalt 1 mnd før fødsel, så forsetter jeg nok å barbere:) Gjorde det sist også og det gikk fint det...:p

Jeg barberer. Nå om dagen er det delvis i blinde... Tror ikke jeg klarer å slutte med det, selv om det ikke er anbefalt 1 mnd. før fødsel. Føler meg liksom ustelt og lite attraktiv fra før så... :p

Signerer denne, tror ikke jeg kommer til å la det gro fordiom det er anbefalt:p

Barberte under armene og på bena, men underlivet lot jeg være fra uke 36. (Babyen kom 37+0)
Neste gang gidder jeg ikke bry meg med underlivet lenger når det blir slitsomt.
Ingen bryr seg, og det er ikke spesielt behagelig med hår som vokser ut etter fødselen.
Jeg risikerer ikke infeksjoner for forfengelighetens skyld; det er jeg for gammel og smart til. ;)
Det er slitsomt nok å ha en baby, og sting i underlivet, om man ikke skal ha infeksjoner fordi man var dum i tillegg. :P

Jeg barberer under armene og leggene, men barbering nedentil er for slitsomt og risikofylt nå :p jeg trimmer lengden da :p

Jeg kommer til å barbere meg en siste gang nå ila noen dager å så får det bare gro (er 35+1 i dag). Er så styrete når det er vondt å komme til å jeg ikke ser noe. I tillegg som andre nevner så sa de på fødselskurset at de anbefalte å la det gro ut den siste måneden pga infeksjonsfare.. Så jeg tror jeg hører på ekspertene:)

Jeg vokser beina, barberer under armer. Nedentil trimmer jeg bare nå. Så kort det går ann, da kan jeg trygt gjøre det i blinde og det blir ikke så grisete etter fødsel :P

Jeg ble spurt om jeg hadde vurdert å la samboer klippe meg med saks der nede, som hekketrim, av en jordmor jeg var innom. :P Jeg ble litt paff. Tror ikke jeg tør å spørre han om det! :P Og jeg er usikker på om jeg tør la han gjøre det! ;)

Back
Topp