Hårfarge

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvilke hårfargen har du hatt opp igjennom årene? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

her tror jeg det er lettere å svare hva jeg ikke har hatt, og det er svart. ellers har jeg vært innom hele skalaen fra hvit platina til knall blå/lilla/grønn og de litt mer nøytrale brun/blond/rød. :p

.:herQ:.

Huff jeg har hatt stort sett alle farger. Hadde en tenåringsperiode hvor jeg også prøvde rosa, grønt, blått, lilla. Sort, brunt, blondt, oransje(ved uhell), rødt.

Slet med å få til platinablondt da :mad:

Nå er jeg bare blond :D

Ikke mange. Diverse brun- brunrød- kastanjebrun m.fl, blondt og svart-lilla.

Her har det vært: mellomblondt, lys blondt, grønt, lilla og sort, sort, mørk brunt, mellombrunt, lys brunt og mørk blondt...

Har kommunefarga hår med litt rødskjær i og har vært igjennom lyst, oransje, svart-lille, lilla, svart og mørkebrunt :)

Rosa tupper og striper i blond hår, flere mørke brunfarger og svart.

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Jeg er naturlig lysbrun/blond, men har stripet det ganske lyst, og har hatt mørkebrunt. :)

Ellers ikke noe hokuspokus, begge deler så naturlig ut på meg :)

Brunt, blondt, rødt, svart

Blondt brunt rødt lilla rosa grønt svart blått orange :)

mamma'n til Emilie ♡

Hadde ein periode der eg var blond 1-2 mnd, så svart, så blond igjen og så svart osv... Det vil sei; eg trudde jo eg var blond, alle andre såg jo at eg var oransje... ;) Siste 10 åra har eg holdt meg til rødbrunt og mørkebrunt.

Er opprinnelig forholdsvis lys blond, men har mørknet noe etter at jeg fikk barn. I årenes løp har jeg harr forskjellige blonde sjatteringer, fra bleket til aske- og mørkblond, forskjellige brunfarger, rødt, rosa og på grensa til svart. De siste årene har jeg holdt meg til mitt eget lyse med striper i eller mørk brunt.

Blondt, brunt, rødt, rosa, gult (ved et uhell), oransje, blått, lilla, svart.
Mangler grønt. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Mørkere brun en min naturlige brunfarge, hadde blonde striper en periode som til slutt ble til helblondt hår (det ødela håret mitt), og så var jeg rød(brun) en periode.

Jeg har vært helblond, blond med lysebrune striper, blond med røde striper, blond med svarte tupper, brun i håret, svart, lilla....
De siste 6 årene har jeg vært brunette :) trives bedre med det :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Alt for mye rart,legger ved et bilde;)

Nå har jeg helt lyst,med noe mørke striper...:)

1175478_572415506156206_447645109_n.jpg

I ungdomsårene hadde jeg platinablondt, så har jeg ellers hadd svart til nå... Men nå skal jeg begynne med brunt isteden :)

Min vanlige hårfarge er komunegrått :p Liksom ikke noe farge, bare blæ..ehehe

Ikke hatt den naturlige hårfargen på årevis, men hatt veldig blondt hår, mer "naturlig" blondt, svart, svart/rødt, svart/lilla, lyst og mørk brunt. Nå det siste året + er det mørk brunt. Endelig en farge jeg liker og føler passer meg ;)

Blond, svart, brun, gulrotoransje, grått, blått, lilla, rosa, grønnt og blodrødt. Det er det jeg kommer på :)

Back
Topp