Hårfarge

Blondt og mørkt, blondt 98 % av tiden.

Denne fargen hadde jeg når jeg ble gravid med eldstemann for 5år siden.
Ikke se på det slitne bolletrynet :p

Har alltid vært helt lys blond, helt til etter fødselen. Da ble jeg kommunegrå.. :-(

Jeg har alltid hatt mørkebrunt hår :) Har kun farget håret to ganger i mitt liv, og det var bare til en anna brunfarge :P

Lilla, svart&lilla, rosa&svart, svart, Rødt, svart med røde striper, mørkebrunt, platina, mørkblondt med mørke striper :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vel vært innom de aller fleste nyanser fra platinablondt til mørk brunt, flere rødtoner, blått, lilla og rosa.

tja hva har det ikke vært???
har iallefall hatt, platina blond, blond i mange nyanser, brun i mange nyanser, svart, blått, rødt, lilla, rosa og sikkert noen je ikke kjem på

Jeg har faktisk aldri hatt det helt platinablondt på hele håret, jeg er naturlig litt mørk kommuneblond, litt fargeløs syns jeg selv. Jeg har hatt lyse striper i håret, rødlilla (og så avfarget til det var orange omtrent), så brunt, så sort, og så avfarget sort som da blir brunorange med hvit ettervekst, veldig flott. Har også hatt det blondt med lilla og rosa i tuppene. Det var det siste sprellet før jeg klippet av håret til en bob, og så stripet en gang for å jevne ut litt ettervekst før jeg rett og slett grodde ut min egen hårfarge til jeg hadde håret langt ned på ryggen som var helt ufarget. Nå striper jeg det litt lysere, rett og slett for å få litt farge på det.

Er blond. Men har alltid farget hjemme, så har hatt brun, brun lilla, orange og striper

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp