Hårfarge idag da?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Samme som du hadde da du var liten? Samme farge som bror/søster? Noe helt eget? :)

Her er hun mørk blond :) Veldig mørk blond. Storesøsteren var lysere i håret, samme nyansen liksom bare lysere :p !!!

Her hadde han svart helt i starten, nå er den mer brun med rødlige hint i solen :)
Litt som meg mao

Her hadde han svart helt i starten, nå er den mer brun med rødlige hint i solen :)
Litt som meg mao
Koselig når de ligner på en selv da, synes jeg :) Førstemann lignet visst alltid på pappaen sin eller onkelen sin (hun er relativt lik onkelen sin da han var liten fortsatt). Men nå sier folk at hun ligner på meg, og at babyen ligner på meg. Koselig det :)

Koselig når de ligner på en selv da, synes jeg :) Førstemann lignet visst alltid på pappaen sin eller onkelen sin (hun er relativt lik onkelen sin da han var liten fortsatt). Men nå sier folk at hun ligner på meg, og at babyen ligner på meg. Koselig det :)
Ja, er morsomt å høre. Men hadde selv ønsket svart hår som liten, ser ut som han faller under samme gener som meg ;)

Han hadde nesten svart hår npr han ble født, nå er han nesten blond, storesøster er mørk blond, lys brun rund der imellom:)

Var mørk, men blitt veldig lys som meg.:) er litt rødskjær i det av og til. Han har jo mye hår min og har ikke klippet han enda. Spent på fargen når alt det lange blir klippet.:)

Har enda ikke fått noe særlig hår her. Helt greit det, men litt dustete da vi skulle ha pass og måtte gjette på kommende hårfarge...

Hun hadde svart hår i begynnelsen men nå er det lyst med litt gyllen/rødlig tone

han var rød da han kom, og er fortsatt rød :p men han har blitt noe lysere en han var, nå er pappaen rødhåret og jeg var det selv som baby (ikke nå lenger) så det spørs om han ikke forblir rød :p

Var blond da han ble født og er fremdeles lys blond.
Jeg hadde masse svart hår da jeg ble født men er mellomblond nå. Pappaen er lys blond og mini blir nok det han og :-)

Helt lys lys blond her, vokst en del men, er så lyst at man ser det kun i lyset hvor langt det er ☺ så er nå både far og jeg helt lys blond . Så ser ut som hun å blir det

Back
Topp