Hårete?

Zazigai

Forelsket i forumet
Ligger strak ut på sofaen og slapper av, og dro da genser opp på magen og "koser" litt med den ;) ser da plutselig at det er så masse hår! De er lyse da, men de er både lange og mange, har ikke vert sånn før!

Håper dette følger med svangerskapet, og at det går tilbake som normalt, noen som har/hatt det samme?

ImageUploadedByBV Forum1407352044.457838.jpg
(Litt dårligt bilde, men hadde aldri fått med håra før)

❤️25.1.15❤️

Hehe akkurat som meg:) bare at mine er mørke i tillegg:( husker det fra sist gang også, ble så og si borte heldighvis:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sånn jeg også :p heldigvis lyse hår ;)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Har akkurat samme :) Hva enn du gjør, la de være i fred! Kjenner ei som syntes det var ekkelt og barberte de bort. Resultatet var lange svarte hår som fortsatt er der to år etter fødsel :P

Det er helt normalt
De eneste stedene på menneskroppen det ikke er hår er under bena og i håndflatene.

Har akkurat samme :) Hva enn du gjør, la de være i fred! Kjenner ei som syntes det var ekkelt og barberte de bort. Resultatet var lange svarte hår som fortsatt er der to år etter fødsel :P

Takk for det, kjekt og vite! Har vell ingen planer om å ta det vekk, men plutselig har man en svak dag og vil fjerne "feil" ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Fikk også det i forrige svangerskap, og det ser ut som det kommer nå også:) Gikk heldigvis tilbake til normalen en stund etter fødsel;)

Sent from my iPad using BV Forum

Heelt likt som deg! Fått masse mer hår på magen:(

<3 VinterPrinsesse <3

Har også fått d:p hadde det med forrige også, men tok ikke så fryktelig lang tid før det var borte etter at han kom til:-)
Så sattser på at det samme skjer denne gangen!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Godt og høre jeg ikke er alene, men skjønner at jeg ikke skal klage da de er heeelt lyse og myke ;) mye rart en aldri har hørt om før en sitter oppi det selv ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Back
Topp