Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At håret vokser fortere er ett typisk guttetegn om eg ikke husker feil![]()
Flere enn meg som er uvanlig påpasselig med vitaminene kanskje?Hårvekst og neglene! Det merker jeg godt!![]()
Tar faktisk ikke så mye vitaminer! Kun de jeg har fått beskjed omFlere enn meg som er uvanlig påpasselig med vitaminene kanskje?![]()
Neida, var ikke meningen å insinuere at noen overdoserte, ser bare selv at jeg slurver litt til vanlig når jeg bare tar "for min egen de"l. Nå derimot er jeg riktig så påpasselig med å få i meg riktig, tenkte kanskje det slo positivt (?) ut på hår og neglerTar faktisk ikke så mye vitaminer! Kun de jeg har fått beskjed om![]()
Tolket det ikke slik heller altså!Neida, var ikke meningen å insinuere at noen overdoserte, ser bare selv at jeg slurver litt til vanlig når jeg bare tar "for min egen de"l. Nå derimot er jeg riktig så påpasselig med å få i meg riktig, tenkte kanskje det slo positivt (?) ut på hår og negler![]()
Jeg tar all den hårveksten jeg kan få nå, om ammeperioden blir som sist er det greit å ha litt å ta av, for å si det sånnTolket det ikke slik heller altså!Jeg mente mer at jeg tror faktisk jeg tar for lite
Tar kun folat...
Vet at B vitamin slår positivt ut på hår og negler! Men det har jeg aldri tatt
![]()

Åj da, jeg håper ikke jeg kommer til å røyte mer en jeg gjør nå! Da blir jeg skallet!Jeg tar all den hårveksten jeg kan få nå, om ammeperioden blir som sist er det greit å ha litt å ta av, for å si det sånn![]()
Merker også dette med hårvekst, og det gjelder ikke bare håret på hodet![]()