Håret vokser, FORT

Lillefrue

Elsker forumet
Flere som opplever at det vokser fortere? Jeg får ettervekst med en gang, så nå blir det avfarging og vei mot blond igjen. For dette orker jeg ikke :p

Ikke bare vokser det fort, men det blir voldsomt fort fettete også :O
Blir sprø jeg:p

Ja neglene å. Ikke tenkt noe over den, men ja, det og xD

Mye rart en skal gjennom :p

At håret vokser fortere er ett typisk guttetegn om eg ikke husker feil ;)

Mye mulig ;) hehe.
Har halsbrann også, hvilket jeg hadde da jeg ventet gutt sist og, men ikke da jeg ventet jenta vår ;)
Så en liten feeling på at det kan bli en liten gutt til ;) så mye mulig det stemmer ;)

Merker det godt på neglene, ikke så mye på håret for det har alltid vokst fort :P

Fett hår rett etter den er vasket så føles som ikke vasket på flere dager . Grått hår har begynt å få masse av, og små krøller.

Ee det skadelig med hjemme farging ?
Noe spesielle merker som anbefales ?

Neglene vokser fort og har blitt sterkere. Håret har jeg ikke merket så mye til at det vokser fortere men har akkurat klipt av nesten 20 cm, og håret mitt har alltid vokst som ugress. Men det jeg har merket veldig til er at jeg mister ufattelig mye hår, mener jeg gjorde det da jeg gikk med mini også :o

Tar faktisk ikke så mye vitaminer! Kun de jeg har fått beskjed om :)
Neida, var ikke meningen å insinuere at noen overdoserte, ser bare selv at jeg slurver litt til vanlig når jeg bare tar "for min egen de"l. Nå derimot er jeg riktig så påpasselig med å få i meg riktig, tenkte kanskje det slo positivt (?) ut på hår og negler :)

Neida, var ikke meningen å insinuere at noen overdoserte, ser bare selv at jeg slurver litt til vanlig når jeg bare tar "for min egen de"l. Nå derimot er jeg riktig så påpasselig med å få i meg riktig, tenkte kanskje det slo positivt (?) ut på hår og negler :)
Tolket det ikke slik heller altså! :) Jeg mente mer at jeg tror faktisk jeg tar for lite :p Tar kun folat... :p Vet at B vitamin slår positivt ut på hår og negler! Men det har jeg aldri tatt :p

Tolket det ikke slik heller altså! :) Jeg mente mer at jeg tror faktisk jeg tar for lite :p Tar kun folat... :p Vet at B vitamin slår positivt ut på hår og negler! Men det har jeg aldri tatt :p
Jeg tar all den hårveksten jeg kan få nå, om ammeperioden blir som sist er det greit å ha litt å ta av, for å si det sånn :laughing002

Jeg tar all den hårveksten jeg kan få nå, om ammeperioden blir som sist er det greit å ha litt å ta av, for å si det sånn :laughing002
Åj da, jeg håper ikke jeg kommer til å røyte mer en jeg gjør nå! Da blir jeg skallet! :p Håret vokser til de grader, men det detter utrolig mye av også! :p

Neglene mine vokser kjempe fort, klippet de på fredag og nå må de klippes igjen. Merker ikke så mye til at håret vokser i grunn.

Back
Topp