Håret mitt!!!

Huff- krysser fingrene for at det ikke skjer meg, dette misunner jeg dere ikke altså. Kan ikke huske at det skjedde meg sist da, men det trenger ikke å bety noe. Noen som vet hvorfor det skjer?
 
Huff- krysser fingrene for at det ikke skjer meg, dette misunner jeg dere ikke altså. Kan ikke huske at det skjedde meg sist da, men det trenger ikke å bety noe. Noen som vet hvorfor det skjer?
Hormonene i svangerskapet gjør at du mister mindre hår enn normalt. Når hormonene da stabiliserer seg etter fødsel faller alt håret som skulle falt av under graviditeten av..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg røyter ENDA!!! Om mulig enda mer enn sist oppdatering... Æææææææ
 
Jeg røyter ENDA!!! Om mulig enda mer enn sist oppdatering... Æææææææ
Hihi.. Snart fri for hår du da?;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hihi.. Snart fri for hår du da?;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Huff nei har heldigvis mye hår til vanlig, men begynner å bli tynt i rekka her... Visste ikke det gikk an!
 
Hehe, har langt hår, men kan nesten se i etasjer når jeg har fått barn... Mange småhår i ca hakelengde og en ny etasje ved skulderbladene... Når jeg mister håret denne gangen skal det klippes kort(ere)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Hehe, har langt hår, men kan nesten se i etasjer når jeg har fått barn... Mange småhår i ca hakelengde og en ny etasje ved skulderbladene... Når jeg mister håret denne gangen skal det klippes kort(ere)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Dumme meg klippet håret kort før baby kom...
 
Back
Topp