Håret mitt!!!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Wæææ det faller av! I stoore mengder... Hår overalt!!!
 
Det går over.:) selv om man føler seg som ei bikkje når det står på.:p
De har visst noe hos frisøren som skal hjelpe til med.. et eller annet.
 
Hei sniker litt. Dette er helt normalt.. Mødre mister mer hår de første mnd etter svangerskapet. Dette ligger hormonellt og er ikke så mye en kan gjøre med det... Under sv.sk så mister man somregel ikke håret som normalt men etter så skal dette "vekk" fordi hormonene også skal ut av kroppen... Det vil stabilisere seg...


Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
 
det har skjedd meg hver gang, begynner noe helt ekstremt sånn ca 3 mnd etter fødsel hver gang. Det er FORFERDELIG når det står på, men går over til slutt, også begynner det å vokse ut igjen etter hvert :)

uff, føler virkelig med deg, jeg tror hver gang at jeg skal bli SKALLA :p

trøste trøste...det er veeeldig vanlig, du er ikke alene :)
 
Absolutt ikke alene.. Jeg måtte ta bilde sist da jeg plutselig hadde fått pannelugg av alle småhåra som etterhvert vokste ut. For å være forberedt til neste gang liksom.. Er bare å stålsette seg. når du ikke tror det kan bli værre er det enda litt igjen.. Grusomt, og ja, helt vanlig...
 
Åneii åneii :( akkurat nå som jeg var så fornøyd med ny frisyre og alt...! Æææææææ! Men forsåvidt bra å ikke være alene, men hjelpes det var da fryktelig mye... Har ikke hendt før nei, er første babyen i hus, og joda ca tre mnd gammel vetdu... Ææsjda!
 
Faller av i mengder her også:p
 
Jeg har også begynt å røyte..hadde helt fantastisk hår i graviditeten og i etterkant, men nå etter 3 mnd har det satt i gang :crybaby2 Her går det mye i høy hestehale!
 
Da har håret mitt begynt å falle av... Har egentlig gleda meg litt til dette, har så tykt og mye hår i utganspunktet :)
 
Da er du heldig! Røyter noe innmari om dagen :-( får forresten ikke lakt inn nytt emne på mobilen!!
 
Da er du heldig! Røyter noe innmari om dagen :-( får forresten ikke lakt inn nytt emne på mobilen!!
På appen?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, gjør det! Men det skjer ingenting :-( kanskje noe galt med tlf min...
Merkelig.. Kanskje du må logge ut og inn eller avinnstalere appen og installere den på nytt?:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp