Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Masse lykke til med uttakVentemodus er vel kanskje viben slik jeg vil beskrive den i dag...?
Spent. Utålmodig. Nervøs. Håpefull. Vanligvis har jeg ridetime på tirsdager, men den utgår i dag. Jeg tillot forrige uke ettersom jeg da kun var på CD4, men dagen før uttak skal jeg nok ta livet litt mer med ro. Ble mye sprøyter i går følte jegFørst Fyremadel, så Ovitrelle og deretter to stk. Gonapeptyl... Fint at nåleputemagen skal få litt pause nå.
Mini har bestemt seg for at hun trenger rosa ørevarmere... Det er nemlig ei i barnehagen som har sånne fluffy ørevarmere "og de er så veldig fine mamma, bare at jeg vil ha rosa da"Og svak som jeg er så har jeg lovet henne at vi skal prøve å få tak i det etter middag i dag
![]()
det blir spennende!
Først Fyremadel, så Ovitrelle og deretter to stk. Gonapeptyl... Fint at nåleputemagen skal få litt pause nå.
Og svak som jeg er så har jeg lovet henne at vi skal prøve å få tak i det etter middag i dag

Begynte å forberede meg på at det var en tom eggpose da andre skylling ikke ga noe resultat. For en lettelse da beskjeden plutselig kom «her er det et egg!»
Har tenkt masse på deg idag men vært så travelt på jobb at jeg ikke fikk svart deg før nå, men sjekket i smug når jeg hadde en dopause og var så glad det hadde gått bra 
Begynner å bli lenge siden, så det skal bli veldig koselig!
Åh godt med litt kjærestetid, det må dere nyte