Håpet om en terminspire ❤

Gratulerer!
Herlig at alt ser bra ut. Fikk skikkelig jentefølelse hos deg

Tusen takk ❤ ja, er så deilig å nyte tiden!
Åh, jente altså? Hva fikk deg til å føle det? Er så spent på hvem som skjuler seg:D
 
Ååååååh! Jeg er så letta og glad på deres vegne!! Dette fortjener dere så mye! For noen fantastiske nyheter, og så bra av jordmor å betrygge dere :) :Heartred

Ja, dette var bare helt perfekt ❤❤❤
 
Gratulerer! Så ufattelig godt det må være for dere å se dette på UL! <3 Og utrolig søtt klessett! :)
Fylte opp øyekroken min med tårer denne lesingen her :) <3
 
10+5
Dere aner ikke hvor befriende det er å kunne komme så langt og gi positiv oppdatering! På denne tiden har alltid MA blitt bekreftet, så det og få motsatt beksjed må er overveldende!
Har jo vært veldig rolig hele tiden, og idag kjente jeg også at jeg gleder meg til ul, noe jeg syntes var også et godt tegn! Var skrå sikker på gode nyheter, og det var det!:D
Lille vokser akkurat som en skal, og ligger på samme dag på alle målingene og det er veldig fint!
Fått magesekk, fingre, og mer skjelett! Og herlighet som lille sprella, sparka og vinka! Liten ninja:hilarious::Heartred
Ble ikke såå gode bilder idag, var visst litt for lite gel på som gjorde bildene litt dårligere, men fikk noen og video! Gyn sier at det bare er å senke skuldrene og nyte, for dette blir det baby av:love017
Så vi er OVERLYKKELIGE, og fikk til og med lurt mannen på første kjøp:shy:
Neste ul er onsdag 11+4, og det blir da utvendig, da lille begynner å bli så stor for innvendig :D
Ikveld er det feiring med middag ute og vi skal bare nyte livet❤
I morgen blir nyheten røpet for et vennepar med termin 10 uker føre oss, så det blir skummelt, men veldig morro!:shy:

Vis vedlegget 325996 Vis vedlegget 325997 Ligger med ryggen mot oss, og var ikke samarbeidsvillig til å ta noen fine bilder:hilarious:
Vis vedlegget 326000
Vis vedlegget 325999

Ha en fin torsdag❤
Åååå så glad jeg ble nå❤️❤️Nå kan du nyte litt den delen å gå gravid. Du fortjener det!!
 
10+5
Dere aner ikke hvor befriende det er å kunne komme så langt og gi positiv oppdatering! På denne tiden har alltid MA blitt bekreftet, så det og få motsatt beksjed må er overveldende!
Har jo vært veldig rolig hele tiden, og idag kjente jeg også at jeg gleder meg til ul, noe jeg syntes var også et godt tegn! Var skrå sikker på gode nyheter, og det var det!:D
Lille vokser akkurat som en skal, og ligger på samme dag på alle målingene og det er veldig fint!
Fått magesekk, fingre, og mer skjelett! Og herlighet som lille sprella, sparka og vinka! Liten ninja:hilarious::Heartred
Ble ikke såå gode bilder idag, var visst litt for lite gel på som gjorde bildene litt dårligere, men fikk noen og video! Gyn sier at det bare er å senke skuldrene og nyte, for dette blir det baby av:love017
Så vi er OVERLYKKELIGE, og fikk til og med lurt mannen på første kjøp:shy:
Neste ul er onsdag 11+4, og det blir da utvendig, da lille begynner å bli så stor for innvendig :D
Ikveld er det feiring med middag ute og vi skal bare nyte livet❤
I morgen blir nyheten røpet for et vennepar med termin 10 uker føre oss, så det blir skummelt, men veldig morro!:shy:

Vis vedlegget 325996 Vis vedlegget 325997 Ligger med ryggen mot oss, og var ikke samarbeidsvillig til å ta noen fine bilder:hilarious:
Vis vedlegget 326000
Vis vedlegget 325999

Ha en fin torsdag❤


Såå fantastisk!! For en nydelig liten bebis:Heartpink Tenk at de allerede ser sånn ut i uke 10:love017
 
Såå fantastisk!! For en nydelig liten bebis:Heartpink Tenk at de allerede ser sånn ut i uke 10:love017

Jaaa❤ tenk å være så liten, men likevel se ut som en minibebis? Sprøtt hvordan det går an:D
 
Hurra! :D
 
Ååå nå blir jeg ordentlig glad!! ❤️❤️❤️ Så bra og se at alt er fint med reka og å høre at du virker mer avslappet! :happy:
 
Ååå nå blir jeg ordentlig glad!! ❤️❤️❤️ Så bra og se at alt er fint med reka og å høre at du virker mer avslappet! :happy:

Ja, det er så fint ❤❤❤❤ alle gode ting ser ut til å bli 4!! Helt utrolig!

Hvordan ligger du an?❤ håper neste graver seg ned og blir der i 9 mnd!!❤
 
Å, nå ble jeg rørt!❤️
Fantastisk at det går den rette veien nå!
Gleder meg veldig med dere❤️
 
Å, nå ble jeg rørt!❤️
Fantastisk at det går den rette veien nå!
Gleder meg veldig med dere❤️

Åh! Koselig❤ ja, det er helt fantastisk og uvirkelig :love017

Hvordan går det med deg??❤
 
Tusen takk ❤ ja, er så deilig å nyte tiden!
Åh, jente altså? Hva fikk deg til å føle det? Er så spent på hvem som skjuler seg:D
Vet ikke egentlig. Bare fikk følelsen da jeg så bildene...
 
Så godt å høre at alt er fint, dette går veien altså :love7:Heartred
 
Så bra å se at du er gravid igjen og har kommet så langt! Heier masse på deg videre, dette går veien!!<3
Så godt å høre at alt er fint, dette går veien altså :love7:Heartred

Ja, det ser ut som det er vår tur nå altså! Endelig:love017 alle gode ting er 4! Er så utrolig koselig med så mange flotte damer som heier oss frem ❤❤
 
Ja, det er så fint ❤❤❤❤ alle gode ting ser ut til å bli 4!! Helt utrolig!

Hvordan ligger du an?❤ håper neste graver seg ned og blir der i 9 mnd!!❤
Ingen forandring fra sist her, men takk som spør. ❤️ Men er så glad på dine vegne!!
 
Åh! Koselig❤ ja, det er helt fantastisk og uvirkelig :love017

Hvordan går det med deg??❤
Det går veldig bra med meg❤️
I dag var siste dag på jobb faktisk, så nå er det nye tider i møte:dummy1: Litt deilig, men også veldig rart.

Koselig å følge med deg på veien❤️
 
Back
Topp