Ja, det er kjiptTusen takk.Håper det snart går for deg også. Lest dagboken din, og synes det er utrolig kjipt alt det du må gjennom.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er kjiptTusen takk.Håper det snart går for deg også. Lest dagboken din, og synes det er utrolig kjipt alt det du må gjennom.
![]()

Ja, krysser alt jeg har for at 2026 blir vårt år, og alle andre som prøver, venter og håper.Ja, det er kjiptHåper 2026 er snillere med oss
![]()

Heldigvis er desember og julen en travel måned med to små, men mye kos og hygge. Så julen skal nok bli fin likevel.
Det og skape tradisjoner, julekos og glede til gutta og til oss er noe av de fineste som finnes.Enig, ikke glad i jul før jeg fikk barn og nå er det noe helt annetSiden siste innlegget var så negativ, vil jeg være litt positiv også.
Julefilm og strikketøy i julefarger er så koselig.
Før barna var jeg ikke særlig jul. Etter barna kom har vi laget oss og holder enda på å lage oss tradisjoner for vår lille familien. Og jeg synes det er så fantastisk.Det og skape tradisjoner, julekos og glede til gutta og til oss er noe av de fineste som finnes.

Så herlig at flere har opplevd å få annet syn på jul etter barn.Enig, ikke glad i jul før jeg fikk barn og nå er det noe helt annetjeg håper du er så heldig at du får positiv test før jul, testa selv positivt 21/12 i fjor, årets mørkeste dag. Du rekker termin i august?
![]()
Julen får en helt ny betydning når man får oppleve den gjennom sine barn. Gutta mine har fått en Grinchen til å føle på julemagien.
Jeg elsker han da, han er den beste mannen for meg. Og kanskje akkurat det at han er en optimistisk er perfekt for meg, og noe jeg kanskje trenger.
Og fantastisk er han virkelig.

Magefølelsen har hele veien vært så negativ, i hele tatt er den negativ til at jeg kommer og bli gravid igjen.
Prøver å forklare at et av ønskene er fysisk umulig. Jeg er ikke helt villig til å gi slipp på gubben, for at en av oss skal finne en ny partner med ei jente som er eldre enn han. Har selvfølgelig også prøvd å forklare at man ikke bare kan legge inn en bestilling på baby i magen, og at det skal være jente. Men han svarer stort sett "joda, det gjør det mamma".

Ånei, så kjipt at du føler alle dager er grå når det kommer til prøving. Så i dagboken din at du har prøvd lenge, og skjønner deg godt. Håper virkelig det snart sitter en spire.Føler veldig på at alle dagene er grå når det kjem til prøvingen og bare negative tester. Trudde det skulle vere så kos med jul med småbarn som det i grunn er men bor langt fra mamma så er forsatt veldig ensomt og lite pynt og lite tid og energi så får ikkje til å lage julemagien.
Snart må det være din tur igjen.
Gode du!!!Bare fordi jeg har lagt ut i det uendelige om at dagen her er grå og kjip, kan jeg tilføye at jeg heller ikke ser frem til å ta ned en hel rull med gavepapir rundt juletreet.
Takk til meg selv, som i et desperat forsøk nærmere tolv i går kveld pakket inn juletreet som en rampenissestrek. Jeg eier tydeligvis ikke fantasi, men derimot har jeg en godt utviklet evne til å gi meg selv merarbeid og nye oppryddnings oppgaver. Det er ikke nok av de fra før av i småbarnslivet.
Om noen har gjort gode rampenisse streker så gjerne del de om man føler for det. Hadde blitt glad for det, for hjernen min er helt skrapet for gode og dårlige ideer. Har Google og lest en del tips der, men min eldste har litt andre behov så ikke alle tips er aktuelle for han. Synes det gjør det ekstra vanskelig.
Tusen takk.Gode du!!!håper det er 2026 som er året du får baby. Kjipt å lese at det er vanskelig tid nå :/ håper det blir en fin jul likevell
blir jo litt spennende med test nå da
stor klem til deg!!
Selv om dagen her er dagen for negativitet og tunge tanker, er det stort sett en fin tid, synes julen er fin.
Er ikke så veldig spent selv mtp at jeg er lite optimistisk til den testen, men fint andre føler på en liten spenning.Skjønner veeeeldig godt hva du mener!!Tusen takk.Selv om dagen her er dagen for negativitet og tunge tanker, er det stort sett en fin tid, synes julen er fin.
Ser til og med ut til at jeg rekker bli ferdig med julegenserene til gutta.
Ved å skrive av meg litt av de tunge tankene i sta, føles det noe bedre nå. Jeg er veldig opp og ned, enten eller. Det finnes ikke en mellomtng mellom bunner og topper i mitt følelsesliv.
Julen kommer nok til å bli fin og magisk, til tross for negativ test når den kommer. Mulig det farger julen litt, men julen er en travl og fin tid så tror nok det skal gå bra. Det er så mye kos, at det umulig kan ta gleden fra julen. Satser i hvert fall på det.
Tusen takk.Er ikke så veldig spent selv mtp at jeg er lite optimistisk til den testen, men fint andre føler på en liten spenning.
Det vet jeg egentlig ikke alt mellom 9-14dpo. Vanskelig å vite da syklusen kan variere mellom 28-30 dager.Skjønner veeeeldig godt hva du mener!!hvor er du nå da? Hvilke dpo liksom?
når tester du?
Godt å få ventilert seg litt ja. Det er bare fintog julen blir nok magisk. Fine og gode dere
![]()
Ikke er jeg så veldig inn i det heller. Burde sikkert brukt eggløsningtester, men morgen er så travel at jeg tror det bare vil være stress. I tillegg tror jeg at jeg vil føle det ekstra kjipt om det kommer noe i veien når jeg er sikker på når eggløsning er, som det har gjort i to PPer nå.

Skjønner!! Da må du ha masse lykke tilDet vet jeg egentlig ikke alt mellom 9-14dpo. Vanskelig å vite da syklusen kan variere mellom 28-30 dager.Ikke er jeg så veldig inn i det heller. Burde sikkert brukt eggløsningtester, men morgen er så travel at jeg tror det bare vil være stress. I tillegg tror jeg at jeg vil føle det ekstra kjipt om det kommer noe i veien når jeg er sikker på når eggløsning er, som det har gjort i to PPer nå.
Skulle egentlig teste 22. , men bestemt meg for å teste 19. IKM er alt mellom 18.-20.
Mandagen 22. skal jeg være alene med begge barna, så lite rom for å teste da i grunn.
Tusen takk, det blir den nok.Håper dere også får en fin og magisk jul.
![]()
Og tusen takkDet vet jeg egentlig ikke alt mellom 9-14dpo. Vanskelig å vite da syklusen kan variere mellom 28-30 dager.Ikke er jeg så veldig inn i det heller. Burde sikkert brukt eggløsningtester, men morgen er så travel at jeg tror det bare vil være stress. I tillegg tror jeg at jeg vil føle det ekstra kjipt om det kommer noe i veien når jeg er sikker på når eggløsning er, som det har gjort i to PPer nå.
Skulle egentlig teste 22. , men bestemt meg for å teste 19. IKM er alt mellom 18.-20.
Mandagen 22. skal jeg være alene med begge barna, så lite rom for å teste da i grunn.
Tusen takk, det blir den nok.Håper dere også får en fin og magisk jul.
![]()
Ja, veldig i grunn. Ble litt inspirert av deg og heller vente, og at det også noe jeg føler at jeg trenger. Er så kjipt og stirre på en blank test, etter blank test.Skjønner!! Da må du ha masse lykke tillitt deilig og ikke teste også da og bare se hva som skjer
![]()

Hehe av meg? Så bra daJa, veldig i grunn. Ble litt inspirert av deg og heller vente, og at det også noe jeg føler at jeg trenger. Er så kjipt og stirre på en blank test, etter blank test.
Så kjennes rett og godt og vente.Så takk for inspirasjonen.
![]()
Jepp, når du skrev om det tenkte jeg litt over det. Og kjente at jeg trenger det samme selv.Hehe av meg? Så bra dahehe. For min psyke er det bedre og vente ja
![]()
![]()
Ja skjønner veldig godt altså!!!Jepp, når du skrev om det tenkte jeg litt over det. Og kjente at jeg trenger det samme selv.Følelsen av de negative testene påvirket meg mye i grunn. Selv etter en negativ test og jeg følte på en dårlig følelse tenkte jeg at kanskje, tenk om den er positivt i morgen. Så da gikk jeg bare rundt med en dårlig følelse, mens jeg prøvde å lure meg selv med at det enda er et håp her, også ble den dårlig følelsen bare verre dagen etter med ny negativ test.
Jeg tror ikke jeg er laget for å mate håpet, og ta nederlag på nederlag. Dårlig forklart. Da er det bedre og bare få en negativ test mens det enda ikke er håp om noe positiv om noen dager.