Håpet om en minste bukken bruse

Ja skjønner veldig godt altså!!! ❤️❤️❤️ det er ikke noe enkelt og se den blanke testen gang på gang. Var utrolig deilig i grunn og vente de her siste ppene :) vanskelig og vente men også fint :p hehe :)
Men jeg hadde nok også behov for og ha litt kontroll, derfor testet jeg etter eggløsning også :)
Nei det er det så absolutt ikke, så skjønner deg godt. :Heartred

Tror jeg hadde gått for å teste om det ikke er så travelt hele tiden, spesielt på morgene. Muligens jeg begynner å teste etter EL selv snart.

Og ja, det er vanskelig å motstå trangen til å teste, men det er godt å drøye den. :)

Da har mensen kommet, og akkurat nå kjennes det egentlig helt greit ut. Prøver å se det positive i det. :)

Egentlig skulle vi ha prøve pause om det ikke satt denne gangen siden jeg skal være alene en uke med barna i mars. Da jeg har vært dårlig og kastet opp en del i de to andre svangerskapene, men det dropper vi. Skal derimot ha en pause denne syklusen. Jeg har litt behov og kunne fokusere på litt annet, trening for eksempel. Det kommer fort i andre rekke for prøvingen, og motivasjonen forsvinner litt når jeg stresser med den prøvingen.

Trenger også å bli mer kjent med syklusen min. Den har endret seg den siste tiden. Mulig det har vært sånn en stund uten at jeg har tenkt over det. Hverdagen har vært litt travel med to små.

Jeg ser frem til jul og ferie. Gutta fikk ferie fra og med fredag og det kjennes så godt ut. Nå er det familie og venne kos i julen. Jeg har logget ut av enkelte plattformer på sosialemediaer for å prøve å ha fokuset fult på familie. Og det kjenner så godt. Veldig godt. Dette tror jeg skal være min nye juletradisjon. :santa

Er straks ferdig med julegenserene til gutta, og kan ta ferie med god samvittighet selv. Starter nok i morgen med juletrikk og kos med samboer og guttene mine. :love7

God jul til dere som eventuelt leser dette. Håper dere får en fin jul, med mye god mat og tid med kjente og kjære. :Heartred:santa

Da har mensen kommet, og akkurat nå kjennes det egentlig helt greit ut. Prøver å se det positive i det. :)

Egentlig skulle vi ha prøve pause om det ikke satt denne gangen siden jeg skal være alene en uke med barna i mars. Da jeg har vært dårlig og kastet opp en del i de to andre svangerskapene, men det dropper vi. Skal derimot ha en pause denne syklusen. Jeg har litt behov og kunne fokusere på litt annet, trening for eksempel. Det kommer fort i andre rekke for prøvingen, og motivasjonen forsvinner litt når jeg stresser med den prøvingen.

Trenger også å bli mer kjent med syklusen min. Den har endret seg den siste tiden. Mulig det har vært sånn en stund uten at jeg har tenkt over det. Hverdagen har vært litt travel med to små.

Jeg ser frem til jul og ferie. Gutta fikk ferie fra og med fredag og det kjennes så godt ut. Nå er det familie og venne kos i julen. Jeg har logget ut av enkelte plattformer på sosialemediaer for å prøve å ha fokuset fult på familie. Og det kjenner så godt. Veldig godt. Dette tror jeg skal være min nye juletradisjon. :santa

Er straks ferdig med julegenserene til gutta, og kan ta ferie med god samvittighet selv. Starter nok i morgen med juletrikk og kos med samboer og guttene mine. :love7

God jul til dere som eventuelt leser dette. Håper dere får en fin jul, med mye god mat og tid med kjente og kjære. :Heartred:santa
God jul :Heartred

Ååå.. fine og sterke du ❤️❤️ ønsker dere en riktig god jul!! Også er det veldig spennende også å bli kjent med syklusen sin! ❤️

Takk. :D ja, jeg også. :Heartred Det går bra, gleder meg litt til vanlig hverdag igjen. Gutta har kjørt hardt løp i dag og kranglet hele dagen. :smiley-ashamed004 Hvordan går det med deg?
Ja jeg også gleder meg til vanlig hverdag.. :p
Kjedelig med mye krangling da:(
Går greit her men er veldig sliten kjenner jeg og trenger hverdag :p

Kjedelig med krangling :Heartred
Hverdag gleder jeg meg til også. Har vært hjemme med storesøster nesten 2 uker så merker at hun trenger å leke med vennene sine.

Ja jeg også gleder meg til vanlig hverdag.. :p
Kjedelig med mye krangling da:(
Går greit her men er veldig sliten kjenner jeg og trenger hverdag :p
Det skjønner jeg godt du gjør. Skal bli deilig.

Ja, men ikke vært så mye i julen, så føler de har ladet opp til fredagen og etter det tok det av. :laughing002 Generelt så har lillebror en greie med å erte storebror med en gang han kjeder seg. Og på et punkt får storebror nok, og det blir bråk. :smiley-ashamed004

Uff, det skjønner jeg godt. Mye plager med svangerskapet?

Kjedelig med krangling :Heartred
Hverdag gleder jeg meg til også. Har vært hjemme med storesøster nesten 2 uker så merker at hun trenger å leke med vennene sine.
Det skjønner jeg godt hun begynner å bli. Gutta begynner å bli klar for hverdagen de også. Sier de savner barnehagen. Er veldig godt å ha de hjemme, men merker at store deler av julen gikk bort i storm og nå er det minus 15 grader. :smiley-ashamed004 Og får ikke så mye utetid, og da blir det litt krøll og tull. :smiley-ashamed004 Vi prøvde å være ute i stormen, men de verste vindkastene måtte vi holde i gutta så de ikke blåste over ende. Så ikke beste uteværet.

Det skjønner jeg godt du gjør. Skal bli deilig.

Ja, men ikke vært så mye i julen, så føler de har ladet opp til fredagen og etter det tok det av. :laughing002 Generelt så har lillebror en greie med å erte storebror med en gang han kjeder seg. Og på et punkt får storebror nok, og det blir bråk. :smiley-ashamed004

Uff, det skjønner jeg godt. Mye plager med svangerskapet?
Hehe viktig og plage noen :p

Mye kvalme! Og trøtt :p

Back
Topp