Da har mensen kommet, og akkurat nå kjennes det egentlig helt greit ut. Prøver å se det positive i det.
Egentlig skulle vi ha prøve pause om det ikke satt denne gangen siden jeg skal være alene en uke med barna i mars. Da jeg har vært dårlig og kastet opp en del i de to andre svangerskapene, men det dropper vi. Skal derimot ha en pause denne syklusen. Jeg har litt behov og kunne fokusere på litt annet, trening for eksempel. Det kommer fort i andre rekke for prøvingen, og motivasjonen forsvinner litt når jeg stresser med den prøvingen.
Trenger også å bli mer kjent med syklusen min. Den har endret seg den siste tiden. Mulig det har vært sånn en stund uten at jeg har tenkt over det. Hverdagen har vært litt travel med to små.
Jeg ser frem til jul og ferie. Gutta fikk ferie fra og med fredag og det kjennes så godt ut. Nå er det familie og venne kos i julen. Jeg har logget ut av enkelte plattformer på sosialemediaer for å prøve å ha fokuset fult på familie. Og det kjenner så godt. Veldig godt. Dette tror jeg skal være min nye juletradisjon.
Er straks ferdig med julegenserene til gutta, og kan ta ferie med god samvittighet selv. Starter nok i morgen med juletrikk og kos med samboer og guttene mine.
God jul til dere som eventuelt leser dette. Håper dere får en fin jul, med mye god mat og tid med kjente og kjære.