Det er kjempe skummelt å si dette. Ikke bare for at jeg kan bli så skuffet, men jeg hater å ta feil.

Kanskje er det bare ønsketenkning.

Jeg føler at det kanskje ble noe ut av denne PPen, en PP som egentlig skulle være pause.
Jeg har sett tendens til at syklusen min som alltid har vært stabil 28dager, plutselig er blitt 30 dager. La bare inn aksjer den ene dagen, men med lillebror var det nok. Lillebror var som sagt tidligere ikke planlagt, og kom som en overaskelse. Vi gikk 6måneder etter fødselen av storebror uten å ha sex fordi jeg var så redd for å bli gravid igjen, men det tok ikke mangee månedene. Tror den måneden jeg ble gravid hadde vi bare hatt en runde. Så med det, og den erfaringen kan jeg tenke at denne gangen sitter det med nummer tre også(for håpentligvis).
Er 7dpo i dag, og kjenner små tegn. Kanskje mest kvalme, noe som egentlig er alt for tidlig. Kvalmen tror jeg egentlig stammer fra melding fra avdelingen til lillebror om omgangsyke i barnehagen. Har en tendens til å bli kvalm en del dager etter omgangsyke her hjemme, og nå også tydeligvis når vi får melding om det.
Og ja, en pause ble ikke helt en pause. Men det skjønte jeg i grunn at jeg ikke kom til å klare helt når jeg bestemte meg for å ta pause denne PPen. Og sitter det ikke denne gangen, så skal jeg ta en ny PP som denne.