Håpet om en terminspire ❤

Skal på Sykehuset i Østfold, Kalnes. Men skal til Porsgrunn hvis/når det blir IVF. :)

Åja! Da kan det fort være vi møtes på venterommet da:) hehe
Ventetiden til ivf er forhåpentligvis ikke så lang!
 
Åja! Da kan det fort være vi møtes på venterommet da:) hehe
Ventetiden til ivf er forhåpentligvis ikke så lang!
Ja, man vet jo aldri hvem man møter.
Nei, jeg tenker kanskje en tre måneder fra henvisning til oppstart. Kanskje til høsten, om man legger til sommerferien. :)
 
Endelig litt gode nyheter å meddele!:hello2

Fikk en tlf. Fra sykehuset istad, og de har nå skvist meg inn til operasjon i morgen!!! Hurraaa :D skal bli deilig å få det unnagjort slik at vi kan pørve igjen på terminspiren vår:dummy1:
 
Endelig litt gode nyheter å meddele!:hello2

Fikk en tlf. Fra sykehuset istad, og de har nå skvist meg inn til operasjon i morgen!!! Hurraaa :D skal bli deilig å få det unnagjort slik at vi kan pørve igjen på terminspiren vår:dummy1:
Lykke til
 
Endelig litt gode nyheter å meddele!:hello2

Fikk en tlf. Fra sykehuset istad, og de har nå skvist meg inn til operasjon i morgen!!! Hurraaa :D skal bli deilig å få det unnagjort slik at vi kan pørve igjen på terminspiren vår:dummy1:
Hurra! Masse lykke til :Heartred
 
Wow, gratulerer! Gleder meg til dere er tilbake til sengehumping :p :D
Hurra! Masse lykke til :Heartred
Wæææ allerede!!!!! Så flott :) Lykke til ❤️
Såå bra! Håper det blir spire på det kjapt da! :D


Ja, det var deilig å få sånne nyheter, og ikke minst slippe å vente 1 mnd til:D
Tusen takk skal dere ha ❤ gleder meg til sengehumping selv:hilarious:
 
Endelig litt gode nyheter å meddele!:hello2

Fikk en tlf. Fra sykehuset istad, og de har nå skvist meg inn til operasjon i morgen!!! Hurraaa :D skal bli deilig å få det unnagjort slik at vi kan pørve igjen på terminspiren vår:dummy1:
Endelig og så på tide! Masse lykke til❤️
 
Hurra Luna!!! Lykke til med operasjon ❤️ det fortjener du ❤️ måtte spiren sitte fort!!!
 
Back
Topp